تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125577

مهران غفوریان، مجری «اعجوبه‌ها» ضمن تایید کپی‌ مو به مو این برنامه از یک برنامه خارجی، بر طعم، بو و مزه ایرانی آن تاکید کرد.

به گزارش سینماسینما، برنامه «اعجوبه‌ها» که با اجرای مهران غفوریان، شب‌های شنبه و یکشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود، کپی یک برنامه مشابه خارجی به نام little big shots با اجرای استیو هاروی است.

مهران غفوریان در قسمت دوم برنامه «اعجوبه‌ها» درباره این کپی‌کاری گفت: «دیشب که قسمت اول «اعجوبه‌ها» پخش شد، بعضی‌ها گفتند که این برنامه شبیه یک برنامه خارجی است و مبل و بالش‌های روی آن و دکور برنامه هم دقیقا مثل برنامه خارجی است. البته کسی با من کاری نداشت و من شبیه کسی نبودم.»

او در توجیه این تقلید مو به مو گفت: «بله شبیه آن برنامه هستیم اما فرق‌های اساسی و مهمی هم داریم. از جمله یک تیم مشاور کودک همراه ماست و تلاش می‌کنیم این برنامه مزه و بو و طعم ایرانی پیدا کند و منطبق بر فرهنگ ایرانی باشد. ما از ته دلمان می‌خواهیم همه بچه‌های اعجوبه و بانمک و شیرین کشورمان را در این برنامه داشته باشیم و معرفی کنیم.»

 برنامه «اعجوبه‌ها» با اجرای مهران غفوریان شب‌های شنبه و یکشنبه هفته، بعد از بخش خبری ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها