تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175347

فیلم سینمایی «پسران دریا» به کارگردانی افشین هاشمی و حسین جامی در هفدهمین جشنواره کودک و نوجوان بوسان (۸ تا ۱۷ جولای؛ ۱۶ تا ۲۶ تیر)، در بخش غیررقابتی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماسینما، هفدهمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان بوسان که از تاریخ ۸ تا ۱۷ جولای (۱۶ تا ۲۶ تیر) برگزار می‌شود و میزبان فیلم «پسران دریا» در بخش غیررقابتی خواهد بود.

همچنین «پسران دریا» از چهارم خرداد در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

این فیلم پروانه زرینِ بهترین فیلمنامه (افشین هاشمی، حسین جامی)، بهترین فیلم (بهروز نشان)، بهترین بازیگر نوجوان (یاسین حبیب‌پور) را در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان را دریافت کرده و کاندیدای بهترین کارگردانی بوده است. همچنین پس از آن، در بخش پانورامای جشنواره شانگهای و جشنواره سینه‌کید به نمایش درآمده است.

در «پسران دریا» مونا فرجاد در کنار دو نوجوان از شمال و جنوب کشور به نام‌های یاسین حبیب‌پور و منیب بزرگ‌زاده به همراهِ پیام امیرعبدالهیان، مهنوش شیخی، حسن خلدون، علی بحری، آیسان حدّاد و افشین هاشمی بازی کرده‌اند.

پخش این فیلم سینمایی را نمایش گستران برعهده دارد.

«پسران دریا»، ششمین فیلم افشین هاشمی است که با همکاریِ حسین جامی و تهیه‌کنندگیِ بهروز نشان ساخته شده و بنیاد سینمایی فارابی در ساختِ آن مشارکت داشته است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها