تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 133767

اسپایک لی و پدرو آلمادوار با ارائه دیدگاه‌های هنری خودشان برای شکل‌گیری نمایشگاه موزه آکادمی اسکار، وارد میدان شدند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، موزه آکادمی اسکار اعلام کرد درهایش را ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) به روی مردم باز می‌کند.

این موزه همچنین اعلام کرد اسپایک لی و پدرو آلمادوار از جمله هنرمندانی هستند که بر نمایشگاه‌های آن نظارت خواهند داشت.

سخنگوی موزه اسکار روز شنبه افزود: موزه آکادمی با برجسته کردن جایگاه خاص آن به عنوان موزه‌ای برتر از سینما در پایتخت فیلمسازی جهان، از هنرمندان بین‌المللی از جمله اسپایک لی، پدرو آلمادوار، هیلدور گونادوتیر آهنگساز فیلم «جوکر» و بن برت مسئول صدای فیلم‌های «جنگ ستارگان» برای همکاری، دعوت کرده است و آنها دیدگاه‌های خود را برای نمایشگاه‌های افتتاحیه اعمال خواهند کرد.

بیل کرامر مدیر موزه آکادمی نیز اظهار کرد: ما موزه آکادمی را با نمایشگاه‌ها و برنامه‌هایی افتتاح خواهیم کرد که دنیای پیچیده و جذاب سینما- هنر آن، تکنولوژی، هنرمندان تاریخ و تاثیرات اجتماعی‌اش را- از طریق مجموعه‌ای از طیف‌های متنوع ارایه می‌کند. ما در این موزه روایت‌هایی کامل از دنیای فیلم‌سازی، چهره‌های مشهور، آموزشی و گاه انتقادی و ناراحت کننده را برای شما خواهیم داشت.

وی تاکید کرده است که این نمایشگاه‌های اول نشان دهنده جایگاه این موزه به عنوان چیزی غیرقابل مقایسه با انواع دیگر در جهان خواهد بود.

دون هادسون مدیر عامل آکادمی نیز در این باره گفت: وقتی ما درهایمان را به روی جهانیان باز کنیم، مجموعه گسترده آکادمی برای نخسیتن بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و موزه آکادمی یک نمایشگاه دایمی برای ارایه خلاقیت و نبوع بزرگ‌ترین فیلمسازان امروز خواهد بود.

موزه آکادمی شامل نمایشگاهی در سه طبقه به عنوان مرکزی پویا برای سینما توصیف شده که هشت سال پس از اعلام ساخته شدنش، در نیمه دسامبر امسال، درهایش را به روی مردم می‌گشاید.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها