تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 148394

تحقیق و پژوهش فصل جدید برنامه «هزار راه نرفته» که پاییز سال آینده قرار است روانه آنتن شبکه دو شود، در مرحله پایانی قرار گرفت.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ ناهید سادات‌شریفی ضمن اعلام خبر فوق افزود: ساخت دکور این برنامه نیز آغاز شده و در حال انتخاب مهمانان هستیم تا به امید خدا ضبط برنامه را با حضور خانواده‌های موفق شروع کنیم.

ناهید سادات شریفی با اشاره به محوریت موضوع خانواده و اهمیت آن در فصل جدید، افزود: موضوع نگرش مثبت در کنار در نظر داشتن همه جوانب زندگی و فرهنگ تاب‌آوری از جمله رویکردهای این فصل برنامه است.

تهیه‌کننده «هزار راه نرفته» با بیان اینکه رفع آسیب‌های خانواده و نه بزرگ کردن و یا تشدید آن هدف غایی این برنامه است، اظهار داشت: در موضوعات مختلف سویه‌های مثبت از هر مبحث را مد نظر قرار می‌دهیم به عنوان مثال وقتی از خیانت صحبت می‌کنیم در کنار آن وفاداری و تعهد و نقش آن را در آرامش و ثبات خانواده بازخوانی می‌کنیم. همچنین فرزندآوری و افزایش شوق ازدواج در جامعه نیز از جمله محورهای برنامه خواهد بود.

گفتنی است فصل جدید «هزار راه نرفته» در ۱۰۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای و ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی ناهید سادات شریفی و کارگردانی علیرضا برزگر دانایی در حال تولید است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها