تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 19562

رخشانرونمایی از مستند آی آدمها ساخته رخشان بنی اعتماد با حضور چهره های مشهور سینمایی و فرهنگی آغاز شد .

به گزارش سینماسینما، اصغر فرهادی کارگردان سینما و برنده اسکارنیز در این مراسم حضور دارد .باران کوثری و حبیب رضایی اجرای مراسم رونمایی را به عهده دارند.

مریم مرعشی، موسس زنجیره امید با توضیح درباره فعالیت این موسسه خیریه در راستای درمان کودکان بیمار در حوزه قلب و ارتوپدی و ترمیمی خبر داد که صندوق زنجیره امید وارد بورس می شود و هم اکنون در حال پذیره نویسی است. وی همچنین از ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی اطفال با همراهی وزارت بهداشت خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همراهی هنرمندان و مردم این بیمارستان بتواند به مرحله بهره برداری برسد.

هنگامی که حبیب رضایی یکی از مجریان مراسم رونمایی آی آدمها به حضور اصغر فرهادی و ذوق زده شدن از حضور وی اشاره کرد، مدعوین حاضر در سالن اصغر فرهادی را با شور و هیجان مورد تشویق قرار دادند.

رخشان بنی اعتماد، کارگردان آی آدمها اکران این فیلم را به یدالله نجفی، صدابردار فقید سینما تقدیم کرد. این فیلم آخرین همکاری مرحوم نجفی با رخشان بنی اعتماد بود.

همزمان با حضور رخشان بنی اعتماد کارگردان آی آدمها به روی سن، حاضران در سالن به احترام او ایستادند و این کارگردان صاحب سبک رو مورد تشویق قرار دادند.

رخشان بنی اعتماد در مراسم رونمایی از آی آدمها خطاب به هنرمندان حاضر و همکاران سینمایی اش گفت اگر این فیلم حلقه ای شود که شما را به این زنجیره وصل کند، من کار خودم را کرده ام. بنی اعتماد در حالی که تاسیس بیمارستان زنجیره امید را نیاز بچه هایی دانست که دستشان کوتاه است ابراز امیدواری کرد که روزی کودکان این سرزمین به زنجیره امید نیازمند نباشند.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها