تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40914

آن هاتاویآن هاتاوی، هنرپیشه زن جوان آمریکایی هفته پیش در مصاحبه ای با روزنامه گاردین انگلیس افشاکرد که به رغم کسب اسکار نقش دوم زن برای بازی در ورسیون موزیکال «بینوایان» در سال ۲۰۱۳ هیچ چیز این فیلم به مذاق او جور و خوش نیامد و وی به شکل های مختلف رنج زیادی در زمان تهیه فیلم برد.

به گزارش سینماسینما، هاتاوی گفت: طی بازی در این فیلم بر اثر فشارهای روحی ۱۰ کیلو لاغر شدم و دائما در استرس بودم و دشواری نقش در یک عرصه غیر تخصصی ـ موزیکال ـ مرا پیر کرد. حتی وقتی برای دریافت اسکار به روی «سن» دعوت شدم و به آن جا رفتم، نمی توانستم یک قیافه خوب و خوش که مورد درخواست و توقع مردم بود، به خود بگیرم زیرا آن رنج هنوز با من بود. سعی کردم تظاهر به شادی کنم اما حتی لباسی که آن شب بر تن داشتم مرا آزار می داد. من اسکاری را بردم که فقط رنج مرتبط با آن در خاطر من حک شده است.
هاتاوی ادامه داد: شاید مردم از صورت ظاهر هنرمندان پی به همه چیز نبرند ولی درون بازیگران غوغا است و آنها می دانند که از کجا به چنین نقطه ای رسیده اند. بر همین اساس زمانی یک هنرپیشه به روی سن می رود و جایزه ای به او می دهند که دستاورد بزرگی است ولی بازیگر به سبب مسایلی که پیشتر تجربه کرده و رنجی که برده، در آن لحظات یک احساس کامل و توام با شادی واقعی ندارد و وصف من و اسکار آن سال و احساس ام روی سن در زمان دریافت اسکار چنین چیزی بود.
به رغم بدگویی هاتاوی پیرامون شرایط (احساساتش در زمان تهیه و سپس اکران «بینوایان») این فیلم در محاسبات و ارزش گذاری های هنری و میزان فروش در گیشه ها بد عمل نکرد و از طرف دیگر آن هاتاوی نیز هنرمندی غیر آشنا با اصول فیلم های موزیکال نیست. البته جدیدترین فیلم اکران شده او نه یک کار موزیکال یا کمدی ـ رمانتیک ها که تخصص اول وی هستند، بلکه فیلمی علمی ـ تخیلی و حادثه ای به نام «Colossal» است که موفقیت تجاری نسبی داشته است.

منبع: بانی فیلم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها