تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 123392

کارگردان نمایش «آواز قو» اعلام کرد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، این اثر نمایشی در شهرستان‌های مختلف روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینماسینما، پریزاد سیف بازیگر و کارگردان نمایش «آواز قو» که با حضور سعید پورصمیمی چندی پیش در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت، درباره احتمال اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: از سالن‌های خصوصی پیشنهاد اجرای «آواز قو» را داریم ولی به دلیل اینکه این نمایش برای اجرا نیازمند سالن قاب عکسی است، امکان اجرا در هر سالنی را ندارد. اگر سالنی را با ویژگی‌های مدنظر پیدا کنیم، برای اجرای مجدد «آواز قو» اقدام می‌کنیم.

وی درباره حضور این اثر نمایشی در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اظهار کرد: به ما پیشنهاد حضور در بخش غیر رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر داده شد و به احتمال زیاد در جشنواره تئاتر فجر «آواز قو» را به صحنه خواهیم برد.

سیف درباره احتمال اجرای نمایش «آواز قو» در شهرهای مختلف کشور، یادآور شد: پیشنهاد اجرا از جانب انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها و همچنین گروه‌های نمایشی شهرستان‌های مختلف به ما داده شده و اداره‌کل هنرهای نمایشی نیز در این خصوص به ما پیشنهاد داده است.

کارگردان نمایش «آواز قو» در پایان سخنان خود تأکید کرد: استقبال نسل جوان از اجرای نمایش «آواز قو» بسیار بالا بود و آقای سعید پورصمیمی برای نسل جوان اهمیت ویژه‌ای قائل است. اگر شرایط اجرای نمایش «آواز قو» در شهرستان‌های مختلف فراهم شود، قطعا این نمایش را در نقاط مختلف کشور به صحنه خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها