تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191977

فیلم کوتاه مستند ایرانی «آوای وحش» ساخته ساسان گلفر برنده جایزه بهترین فیلم تجربی جشنواره آمریکایی Zepstone در فصل پاییز ۲۰۲۳ شد.

به گزارش سینماسینما، در این جشنواره همچنین از فیلم کوتاه ایرانی «چیدن» به کارگردانی شاهو احمدی در بخش بهترین میکروشورت (خیلی کوتاه) تقدیر ویژه به عمل آمد و فیلم کوتاه ایرانی «مثل سگ» ساخته حمید ناصری مقدم نیز در بخش بهترین فیلم بین‌المللی تقدیر ویژه دریافت کرد.

فیلم کوتاه «مختصات صفر» ساخته نیما ولدبیگی با طراحی صحنه ویلیام نارسیس از ایران برنده جایزه بهترین طراحی صحنه شد.

همچنین بهترین کارگردانی فیلم کوتاه نیز به ابراهیم قائینی سازنده «ماشین زمان» از ایالات متحده آمریکا رسید.

برنده جایزه بهترین فیلم تجربی دوره‌ی پاییز ۲۰۲۳ جشنواره Zepstone فیلم کوتاه مستند «آوای وحش» (Call of the Wild) از ایران درباره دختربچه‌ای دوساله (آیلا هجران) است که کتاب گویایی درباره حیات وحش و محیط زیست را هدیه گرفته است اما گوشی تلفن همراه به او اجازه نمی‌دهد که با خیال راحت سفر خیالی‌اش در دنیای طبیعت را پی بگیرد. این فیلم کوتاه با زمان نمایش شش دقیقه مرداد ماه ۱۴۰۲ در تهران تکمیل شده، ساسان گلفر آن را کارگردانی، تصویربرداری و تدوین کرده و فریده اشتری تهیه‌کننده آن است.

«آوای وحش» پنجمین فیلم کوتاهی است که ساسان گلفر در سال ۱۴۰۲ ساخته و جایزه بهترین فیلم تجربی جشنواره Zepstone که در شهر سالت لیک سیتی ایالت یوتا آمریکا برگزار می‌شود، چهارمین جایزه بین‌المللی این فیلمساز در سال ۲۰۲۳ است.

لینک کوتاه

 

آخرین ها