تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۱:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10573
هفته گذشته فاطمه معتمدآریا به همراه کاوه ابراهیم پور بازیگر و کارگردان فیلم “یحیی سکوت نکرد” که در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده است، راهی کاشان شدند تا در نشست نقد و بررسی این فیلم شرکت کنند و درجمع علاقمندان سینما در  کاشان حاضر شوند.
 به گزارش سینماسینما، این سفر با حواشی بسیاری همراه شد و جمعی با تجمع مقابل سینما به معتمدآریا توهین کردند.
از سوی دیگر عبدالنبی نمازی (امام جمعه کاشان) از معتمد آریا به عنوان هنرپیشه‌ای یاد کرده که “وضع ظاهری او در بدو ورود به شهر چنان بد بوده که تمهیداتی فراهم شده تا کسی او را در آن وضع نبیند!”
اما به گزارش سینماسینما، عکس های رسیده از معتمدآریا حکایت دیگری دارد و می تواند واقعیت ماجرا را روشن تر کند.
معتمدآریا کاشان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. فری
    ۱۰, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

    این کارها همه دسیسه هست که شهر را آشوب کنند، امام جمعه کاشان هم که پیاز داغ را زیادتر کرد

  2. کامران
    ۱۰, بهمن, ۱۳۹۴ ۴:۴۰ ب٫ظ

    من یک سوال دارم؟ وقتی به شما گفته شود که لطفاً به فلان شهر یا فلان مکان نروید چون آنها از شما خوش شان نمی آید و شما سماجت کنید و بروید ، اگر با واکنشی نامطلوب مواجه شدید ، چه می کنید؟
    فاطمۀ معتمد آریا کشف حجاب نموده است ( حتماً خوانندگان از جشنواره های خارجی اطلاع دارند). کاشان شهری فوق العاده مذهبی و هیأتی است. ابتدا از طریق ریاست ادارۀ ارشاد کاشان رسماً از خانم معتمد آریا خواسته اند که به کاشان نیاید و این موضوع به اطلاع آن بازیگر رسیده است( لطفاً به ادارۀ ارشاد کاشان تلفن بزنید و شمارۀ نامه ای که به خانم آریا ارسال شده است بخواهید یعنی: بنده بعنوان یک کاشانی دروغ خدمت شما نمی گویم این موضوع در رسانه های محلی کاشان درج شده است).جمعی از خانم های دانشجو و کارمند و دانش آموز جلو سینما و هم داخل سینما به ورود ایشان اعتراض کرده اند ، امّا بادی گاردهای خانم آریا به این خانمها کتک زده اند! تا حدّی که خانمی از ناحیۀ زانو آسیب استخوانی شدید دیده و در بیمارستان کاشان بستری است.
    الگوی مردم کاشان با سابقۀ ۷۵۰۰ سالۀ تمدن سیلک ، با الگوی دیگران متفاوت است، آیا این خلاف آزادی است ، آیا مردم یک جامعۀ کوچک اختیار تصمیم گیری در مورد منطقۀ خود را هم ندارند. سینما بستر تقابل فرهنگ ها نیست بلکه احترام به فرهنگ مناطق است.

  3. ناشناس
    ۱۱, بهمن, ۱۳۹۴ ۳:۱۲ ب٫ظ

    یاد شیوخ دوران معاویه افتادم

  4. کوروش
    ۱۱, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

    وضع ظاهری ایشان بد نبوده.فقط این حرف آقای نمازی را انتشار دادید؟چرا به حضور غیر قانونی او اشاره نمیکنید؟ چرا به کشف حجاب او وطفدار فیلم های ….بودن اشاره نمیکنید؟چرا خانمای معترض را مردان بی شعور بغل کردن واز سینما بیرون انداختند؟بی غیرتید شما دیگه

  5. ناشناس
    ۱۲, بهمن, ۱۳۹۴ ۷:۳۹ ق٫ظ

    افرین برشیر زنان کاشان
    شهر خودشونه اختیارشو دارن حضور معتمد اریا غیر قانونی بوده

  6. مهدي
    ۱۲, بهمن, ۱۳۹۴ ۸:۳۷ ق٫ظ

    فکر می کنید نظر شخصی این خانم بازیگر در مورد حجاب و یا طرز فکر ایشون در مورد مسائل دینی و اعتقادی بیشتر به دین ضربه می زنه و یا رفتار های شما آقای کامران؟ پوشش ایشون در تصویر مشخصه ، شما بخاطر توهین ها ، دروغ ها و اخلال هاتون چه توجیهی دارین؟ فکر می کنید شما بیشتر حرمت دین و شهرتون رو نگه داشتین یا خانم معتمد آریا ؟ چطور یه مسول به این راحتی می تونه دروغ بگه و توهین کنه در مورد یک مهمان ؟ آیا گناه دروغ و تهمت بیشتره یا بی حجابی ؟ مردم کاشان مذهبی و دین دارند قبول ، مگه آن عده ای که منظم و پر از شوق داخل سالن نشسته بودند مردم کاشان نیستند؟ مگه عده ی زیادی که به نمایش یحیی سکوت نکرد رفتند در طی این مدت از تماشای این فیلم لذت بردند مردم کاشان نیستند؟ مردم کاشان از اخلال گران و دروغ گویان بیزارند . مطمئنم که آن تعداد کمی هم که هرج و مرج کردند و حرمت مهمان رو نگه نداشتند ، فریب خورده و جو زده ی عده ی معدودی از دین فروشان سیاست زده شده اند و الا با دیدن نوع پوشش خانم معتمد آریا باید می فهمیدند که فریب خورده اند . وای از روزی که پرده ها کنار زده شود و حقیقت نمایان گردد.

  7. ali
    ۱۲, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

    لطفا به موضوع خاتمه دهید.
    مقصر اصلی این ماجرا برگزارکنندگان مراسم هستند که بایستی تغییر کنند و کسانی مسولیت را عهده دار شوند که حافظ ارزشهای اسلامی و دینی باشند.

  8. ناشناس
    ۱۲, بهمن, ۱۳۹۴ ۷:۳۶ ب٫ظ

    درود بر بانوی ایرانی اولا که این فیلم مجوز داشته ودلیلی برای گرفتن مجوز برای تک تک عوامل نیست …دوما هنوز یاد نگرفتیم احترام بذاریم به هم ….. هنوز یاد نگرفتیم به اونایی که اومده بودن برای دیدن فیلم ومصاحبه این خانم احترام بذاریم ……هنوز اعتراض درست وقانونی رو یاد نگرفتیم …..واکنششون خیلی جالب بود بعد از این اتفاق نوشته بودن از خوبی ومهر مردم هنر دوست کاشان واین که آب را گل نکنیم

  9. ....
    ۱۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۰:۰۴ ق٫ظ

    واقعا برا مردم شهرم متاسفم هزارون بدتر از اون تو شهر برا خودشون راس راس میچرخن مهم نیست حالا که قراره یه شخصیت تلویزیونی بیاد همه مومن شدن خودتونو اصلاح کنید …

  10. ز ح
    ۱۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۰:۰۸ ق٫ظ

    احسنت آقای کامران

  11. ناشناس
    ۱۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۲:۱۱ ق٫ظ

    فقط دین دار هارو بدنام میکنند، این رفتارا ضربه به دین میزنه، من از طرفداران حجاب و قانون حجاب در جامعه هستم که به نظر بسیار برای خانم ها در جامعه و ایجاد جو سالم در جامعه، حفظ ساختار خانواده لازمه، ایشون که حجابشون خوب بوده، اگر بد بود باید با احترام و در خفا ارشاد میشدند نه اینجوری، امر به معروف قانون داره، این کارا فقط خیانت به اسلام هست، یک سری فریب خورده که همه جای دنیا هستند.. لطفا کاشانی ها ناراحت نشوند این طور افراد همه جای دنیا رو گرفتند…

  12. امیر
    ۱۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

    من فکر نمی کنم هیچ بچه مسلمون واقعی به خودش اجازه بده به یک انسان با هر عقیده و دینی فحاشی و توهین کنه، ضمن اینکه بازیگرانی که می خواهند در نظام جمهوری اسلامی ایران کار کنند و مطرح باشند حق تجاوز از قوانین و تخلف حتی در کشورهای دیگه را هم ندارند همانطور که در پاسپورت همه نوشته.
    انسان های عادی میتونند کشف حجاب کنند، خارج از کشور بروند عکس بگیرند و در آلبوم شخصی خودشون بزارند آدم های مسئولیت دار این امکان رو ندارند و در واقع اقدام آنها مصداق تبلیغ علیه ارزش های… می باشد.
    اما لطفاً همه احترام بگذارید و منطقی حرف های دیگران رو بشنوید. خون شهدا فرش امنیت و آرامش این کشور شده است.

  13. ناشناس
    ۱۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۷:۳۴ ب٫ظ

    آقای کامران فکر نمیکنم اونایی که به خانم معتمد آریا اعتراض وتوهین کردندانشجوها وکارمندا باشن چرا بیخود اسم اونا را زیر سوال میبرید اونا یه سری مثل خود شما بودن

  14. ناشناس
    ۱۴, بهمن, ۱۳۹۴ ۲:۵۳ ب٫ظ

    کسی فیلم های اعتراض رو دیده.
    بدترین توهین معترضین اینه: برو کنار.
    هوچی بازی می کنن تیم خانم معتمدآریا. براشون متاسفم.
    امثال آقای پرستویی هم اعتماد به روایت اون ها.
    امان از اعتماد به …
    فیلم های اعتراض رو حتما ببینید…

  15. ناشناس
    ۱۴, بهمن, ۱۳۹۴ ۳:۱۳ ب٫ظ

    اولاً کجاست مدرکی از فحاشی و توهین؟ و چه کلمه‌ای گفته شده؟ مثلاً در مورد کسی که از استفاده از صحنه‌های جنسی در سینما حمایت میکنه، واژه‌های «بی‌حیا» و «بی‌ناموس» قطعاً اشکال نداره.
    ثانیاً حتی اگر فحشی که لایقش نباشه هم داده شده باشه، باز فقط معنی‌اش این میشه که تعدادی از معترضین مسلمونی رو زیرپا گذاشته‌اند(تازه اگر عوامل خودشون برای تخریب معترضین این کار رو نکرده باشن).

    پس در هر حال نادرستی فرضی بخشهایی از اعتراضات هم نمیتونه هیچ تأثیری داشته باشه در حقانیت اصل منظور معترضین در مورد برائت شدید از فاجرین.

  16. طیبه
    ۱۵, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

    کار اون خانما ک بدتر بوده مواجههبر با نا محرم برای کی برای چی. ؟ ک چی بشه؟ واقعا کار خانم کاشان زشت تر بوده من خودم ی خانم متدین هستم اما جایی برم ک امکان اینکه مرد اینقدر نزدیک بیاد نمیرم خو

  17. saba
    ۱۵, بهمن, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ

    جناب کامران عزیز، انقدر از اعتقادات مذهبی و پیشینه ی دینی مردم کاشان صحبت کردید، که گمان کردیم با شهری پر از معصومان و فرشتگان طرف هستیم..خیلی نمی گذرد از زمانِ فضاحتی که یک مجری کاشانی!! به بار آورد..اما این دلیل نمی شود که ما به خود این اجازه را بدهیم که به هزاران نفر از کاشانی های عزیز و مومن فحاشی کرده و وجهه ای غلط را به آن ها نسبت دهیم..شاید وقتش رسیده که در کنار هم زیستن را با وجودِ همه ی اختلافات اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و … یاد بگیریم و بپذیریم. شاید وقتش رسیده باور کنیم همه در این کشور به کیش و آئین ِ مسلمانی نیستند، به هزاران دلیل شخصی که می توانند داشته باشند..من ذره ای از مرام و معرفت یک مسلمان را در رفتاری که از آن دسته از افراد سر زده، نمیبینم..اینگونه میخواهیم اسلام را گسترش دهیم و داعیه ی صلح داشته باشیم؟؟امر به معروف و نهی از منکر به سان یک گل است، که این گل را بایستی با احترام تقدیم کرد، نه اینکه بر صورت فرد مقابل کوبید و پرتاب نمود..امیدوارم خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت نماید

  18. محمد
    ۱۵, بهمن, ۱۳۹۴ ۹:۱۳ ب٫ظ

    جواب برای کامران
    شما چطور خودرا نماینده مردم کاشان میدانی که از زبان انها سخن میگویی چطور به خودت اجازه میدی که از زبان مردم کاشان اظهار نظر کنی؟ایا چند خانم رو که معلومه واسه چی تجمع کردن را معادل مردم کاشان میدانی؟نه دوست عزیز مردم هنرمنداشونو دوست دارن که شما با نظرشون مخالفین خوب برید و خود رو رسوا نکید

  19. منوچهر
    ۱۶, بهمن, ۱۳۹۴ ۱:۵۲ ب٫ظ

    نظر کامران منطقی است
    دوستان منتقد و عزیز، اولاً ما تاکنون فیلمی از اهانت و فحاشی مردم کاشان ندیده ایم!حال فرضاً اهانتی بوده باشد، ولی من شخصاً فیلم خانم معتمد آریا را از ماهواره دیدم در حالی که کشف حجاب کرد و صحبت هایی که …نگویم بهتر است. خانم معتمد آریا مشکل سینمای ایران را سکس اعلام نمود!؟ من هرگز دوست ندارم خواهر یا بستگانم سکس ببینند یا بشوند!
    بعضی ها می گویند پوشش ایشان در کاشان بد نبوده است. من می گوییم اگرچه پوشش ایشان را ندیده ام،امّا آیا شما ارزش یک شخص را به ظاهر و لباس می دانید(یعنی ظاهر بین هستید) یا به عقیده و اظهار نظر ها یش(یعنی واقع گرا)؟

  20. مخاطب سینما
    ۱۶, بهمن, ۱۳۹۴ ۸:۵۷ ب٫ظ

    قطعا رفتار مردم غیرتمند کاشان معطوف به پوشش ایشون در اون روز به خصوص و حتی معطوف به تنها خانم معتمدآریا نبوده و اعتراضی مردمی به پوشش اغلب اهالی سینما بوده و البته خوشحالم که اعتراض این عزیزان بی نتیجه هم نبود و لااقل روی پوشش خانم معتمدآریا در افتتاحیه جشنواره فجر تاثیر داشت. ای کاش این عکس العمل طبیعی فقط معطوف به کاشان نباشه و ما مردم باقی شهرها هم اعتراضمون به این وضع اهالی سینما رو بیان کنیم

  21. نوروزیان
    ۱۷, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

    مگر شما ها حجاب و پوشش این خانم ندید سری به اینترنت بزنید. حرف مردم کاشان نوع پوشش آنروز این خانوم نبوده است. صحبت ها کارهای نامبرده علیه نظام ج ا ا می باشد . تازه اسم خودشان نه ( هنر پیشه) بلکه هنرمند می نامند. چه واژه مقدسی حیف بکار بردن برای بعضی ها!?

  22. کشاورزی
    ۲۲, بهمن, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ب٫ظ

    متاسفانه سینمای ایران شده جایی برای مد و نمایش لباس آن به سبک غیر اسلامی ، چرا بازیگران همان گونه که در تلویزیون پوشش دارند در بیرون ندارند بخدا با ظاهری آراسته بیشتر طرفدار خواهند داشت، ما به اصطلاح یک کشور اسلامی هستیم و الگو

  23. مسلمان
    ۲۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

    احسنت به مردم کاشان وعیرتمندی ان ها

  24. علوی
    ۱۶, اسفند, ۱۳۹۴ ۵:۳۶ ب٫ظ

    با سلام قبل دعوت از ایشون باید برنامه ریزی میشد و نه اینکه مهمانی و دعوت کرد بعد با بی احترامی پذیرایی کرد؟؟ اینکه ایشون حجابشون مناسب نبوده سرجای خود…اما به عنوان کسی که در کاشان زندگی میکنم اما کاشانی نیستم متاسفانه فبعضی ها جنبه پیشرفت این شهر و ندارن…کاشان هم کاشان قدیم

نظر شما


آخرین ها