تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 132698

تام هنکس بازیگر هالیوودی و ریتا ویلسون به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از نیویورک تایمز، تام هنکس بازیگر سینما اعلام کرد که خودش و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی اعلام کرد که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است و دلیل مبتلا شدن به این بیماری نیز حضور وی در استرالیا برای پروژه جدید سینمایی اش است. این پروژه درباره زندگی الویس پریسلی است.

تام هنکس و همسرش هر دو ۶۳ ساله هستند. او همچنین گفت ابتدا اندکی احساس خستگی می کرد و حس آن شبیه ابتلا به سرماخوردگی بود. درحال حاضر تام هنکس و همسرش تحت مراقبت هستند تا حالشان بهتر شود.

تام هنکس اعلام کرد جدیدترین اطلاعات را در صفحه اینستاگرام خود اطلاع رسانی می کند.

همچنین هالیوود ریپورتر نوشت چت و کالین هنکس ضمن تایید مثبت بودن آزمایش کرونای پدر و مادرشان، از روحیه خوب آنان برای متوقف کردن بیماری خبر دادند.

چت هنکس پسر تام هنکس و ریتا ویلسون با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود، ابتلای پدر و مادرش به ویروس کرونا را تایید کرد.

چت در صفحه خود نوشت: چه خبرا؟ آره، درسته، پدر و مادرم کرونا گرفته‌اند. دیوونه کننده است!

او این پیام را با لحنی عادی و به صورت ویدیویی منتشر کرده است. چت افزود: جفتشون الان در استرالیا هستند چون پدرم اونجا فیلمبرداری داشت. من همین الان تلفنی باهاشون صحبت کردم. هر دو حالشون خوبه و به اون صورت مریض نیستند. اون‌ها راجع به این موضوع نگران نیستند. اون‌ها سفر نخواهند کرد و طبیعتا اقدامات درمانی خودشون رو شروع خواهند کرد.

پسر تام هنکس در انتهای پیغام خود گفت: من فکر نمی‌کنم چیز خیلی نگران کننده‌ای وجود داشته باشه. از توجه و آرزوی سلامتی همه بسیار ممنونم. من فکر می‌کنم اوضاع رو به راه میشه. ممنونم. مراقب خودتون باشید. یه عالمه عشق بر شما باد.

کالین هنکس بزرگترین پسر ستاره هالیوود نیز در توییتر خود نوشت: ما بابت حمایت همه جانبه شما سپاسگزاریم. پدر و مادر من اوضاع و احوال خوبی دارند و اقدامات درمانی بسیار خوبی در استرالیا دریافت می‌کنند. با وجود آنکه من در لس‌آنجلس هستم و بیش از ۳ هفته است آن‌ها را ندیده‌ام، اما دائما در تماس هستیم و من مطمئن هستم  آن‌ها سلامتی خود را به طور کامل به دست خواهند آورد.

هنکس ۶۳ ساله برای آغاز کار پیش تولید فیلم همچنان بی‌نام برادران‌وارنر درباره الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمن، به استرالیا رفته است. این بازیگر برنده جایزه اسکار در این فیلم نقش کلنل تام پارکر، مدیر برنامه‌های پریسلی را بر عهده دارد.

استودیو برادران‌وارنر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است در پی مثبت شدن تست ویروس کرونای چندین نفر از اعضای تیم تولید این کمپانی، این پروژه متوقف شده و کار امدادرسانی به افراد درگیر آغاز شده است.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها