تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 194327

کدام فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر به سانس فوق العاده رسید؟

به گزارش سینماسینما، روز گذشته روابط عمومی جشنواره فیلم فجر دو خبر درباره سانس فوق العاده فیلم‌ها ارسال کرد،

اول اینکه ۹ سانس فوق العاده برای بعضی فیلم‌های جشنواره گذاشته شده و در آخر شب سانس‌های فوق العاده به ۱۲ رسید و اعلام کرد: «رکورد سانس‌های فوق‌العاده با ۱۲سانس در روز پنجم شکسته شد.»

البته که به خودی خود استقبال از فیلم‌خای جشنواره جای تحسین دارد، چون نشان از استقبال مخاطبان و همچنین ساختار مناسب فیلم‌ها و عناصر جذاب دارد.

اما این رکورد از جانب چه فیلم‌هایی بوده؟ غیر از فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی که بسیاری از کارشناسان سینما پیش بینی فروش بالای این فیلم را دارند و استقبال از فیلم محمود کلاری و بهروز شعیبی را هم قبول می‌کنیم، به نام بقیه فیلم‌ها و سازندگان توجه کنید:

آپاراتچی (قربانعلی طاهرفر)، قلب رقه (خیرالله تقیانی پور)، آسمان غرب (محمد عسگری )، احمد (امیرعباس ربیعی)، آبی روشن ۲ سانس (بابک خواجه پاشا)

در سینما رسم است که مخاطب عام یا جذب قصه و ساختار فیلم می‌شود یا جذب نام سازنده؛ با در نظر گرفتن این نکته که بحث کیفیتِ قابل قبول با عناصر پرفروش دو‌مقوله جداست، الان این فیلم‌ها یکی از این دو عنصر جذب مخاطب را دارند؟ و واقعا به لحاظ جذب مخاطب عام به سانس فوق العاده رسیدند؟

یعنی این فیلم‌ها زمان اکران عمومی، گیشه پرفروشی خواهند داشت؟ سازندگان این فیلم‌ها که شهرت ندارند یعنی قصه پتانسیل سانس فوق العاده داشته؟

راستی برای شما سوال نیست که چرا برای فیلم سروش صحت سانس فوق العاده تشکیل نشد؟

ما که از استقبال مخاطب فیلم‌ها بدمان نمی‌آید اما اجازه بدهید کمی شک کنیم.

و در آخر جایزه سیمرغ مردمی در این شرایط؟

منبع: سینمااعتماد

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها