نمایش «صد در صد» به طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد بر روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «صد در صد» به طراحی و کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد بر روی صحنه میرود.
بازیگران این نمایش ستاره پسیانی و هوتن شکیبا هستند که ستاره پسیانی جایزه بهترین بازیگر زن و هوتن شکیبا دیپلم افتخار بهترین مرد را برای بازی در این نمایش از سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از آن خود کردند.
«صد در صد» که اجرای اول آن مورد استقبال بالای مخاطبان واقع شده بود، در رشتههای کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر کاندید شده بود.
متن این نمایش را مارکس لید نوشته و ترجمه آن را وحید رهبانی انجام داده است. مجری طرح و مدیر تولید «صد در صد» محمد قدس است.
پیش فروش بلیت این نمایش به زودی آغاز میشود و دیگر عوامل آن عبارتند از: طراح گریم: سارا اسکندری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، موسیقی: بامداد افشار، با همکاری دنیز تفقدی، آرش والی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر، بروشور و عکاس: محمدصادق زرجویان، ویدئو آرت: فراز اسکندری، منشی صحنه و برنامه ریز: راحیل مرشدی، مدیر اجرائی: سینا فراهانی، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس و ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان.
منبع:ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مفیستوفلس»؛ روایت ترسناک فاشیست تکثیرشده
- تازهترین نمایش مرتضی اسماعیل کاشی روی صحنه ایرانشهر
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- نگاهی به «هفتاد سی»؛ شروع امیدوارکننده بهرام افشاری
- عرضه یک فیلم کوتاه با بازی هوتن شکیبا در شبکه نمایش خانگی
- گردهمایی هنرمندان برای آتیلا پسیانی؛ صابر ابر: جای آتیلا اصلا خالی نیست!
- معرفی بازیگران تئاتر ستاره پسیانی
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- چشیدن طعم نابرابری/ نگاهی به فیلم «عامهپسند»
- ترانه تنهایی/ نگاهی به فیلم «عامه پسند»
- هوتن شکیبا: دوست داشتم به جای همایون ارشادی در «طعم گیلاس» باشم
- «عامه پسند» اکران آنلاین میشود
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
- «برهوت» آماده نمایش شد/ رونمایی از نخستین تصویر فیلم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





