تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71572

مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت، ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در این رویداد از اوایل آذر ماه آغاز می شود.

به گزارش سینماسینما، مسعود نجفی روز چهارشنبه  درباره اینکه پردیس ملت به تنهایی سینمای اهالی رسانه خواهد بود، اظهار داشت: اکنون آمار دقیقی از میزان ثبت نام اهالی رسانه برای جشنواره فیلم فجر در دست نداریم، بنابراین پس از کامل شدن ثبت نام، تصمیم نهایی در این باره گرفته خواهد شد.
وی افزود: اگر تعداد ثبت نام‌ها بیشتر از گنجایش پردیس ملت باشد احتمال اضافه شدن یک سینما دیگر مخصوص اهالی رسانه وجود دارد.
مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره علت انتخاب پردیس ملت برای اهالی رسانه گفت: بررسی ها لازم را در این زمینه انجام دادیم و از میان دو گزینه نهایی چارسو و ملت با توجه به ۳۰۰ صندلی اضافه ای که ملت نسبت به چارسو داشت به این انتخاب رسیدیم.
نجفی به توجه ویژه این دوره از جشنواره به سینمای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: قصد داریم در این دوره، سینماهای مردمی را با حضور عوامل فیلم پررنگ تر کنیم، بنابراین طبق تصمیم های گرفته شد عوامل فیلم ها نسبت به سال گذشته بیشتر در اکران های مردمی شرکت خواهند کرد.
نجفی خاطرنشان کرد: نقد و بررسی فیلم ها پس از اکران در سینما رسانه برگزار خواهد شد و عوامل فیلم تنها در زمان نمایش آثارشان در سینما رسانه حضور خواهند داشت. البته در صورتی که سینما رسانه ظرفیت داشته باشد برخی سینماگران می‎توانند در سینما مخصوص رسانه آثار جشنواره را تماشا کنند.
سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار می شود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها