تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57874

آشوب کوروش تهامیسینماسینما، علی پاکزاد – کوروش تهامی بازیگر فیلم «آشوب» با انتقاد از وضعیت نامناسب اکران این فیلم٬ شرایط اکران را دلیل ضربه خوردن این فیلم در جریان نمایش عمومی عنوان کرد.

به گزارش سینماسینما، حدود یک ماه از اکران فیلم «آشوب» جدیدترین ساخته کاظم راست‌گفتار می‌گذرد. با وجود تبلیغ فیلم در شبکه‌های ماهواره‌ای٬ اما این فیلم گیشه چندان موفقی نداشته است و تهامی بازیگر نقش اصلی فیلم٬ مهمترین عامل موفقیت اندک فیلم را در اکران٬ شرایط نامناسب نمایش آن می‌داند.

تهامی درباره همکاری با راست‌گفتار و حضور در فیلم «آشوب» گفت: «فیلم «آشوب» از آن دست فیلم‌هایی است که جایش در سینمای ایران کاملا خالی بود. یعنی در کنار تولیدات انبوهی که ما هر سال در ژانرهای مختلف داریم فیلمی مانند «آشوب» متفاوت است. حال و هوای فیلم، ترانه‌هایی که خوانده می‌شود٬ رفتار افراد در فیلم و موضوعات اجتماعی که به آن اشاره می‌شود، نکات حائز اهمیتی است که در «آشوب» دیده می‌شود. «آشوب» فیلمی شعاری نیست. بخش‌های زیادی در آن وجود دارد که مخاطب عام را نیز سرگرم می‌کند. اما اتفاقات خوبی در زمان اکران این فیلم شکل نگرفت. همزمانی اکران فیلم با انتخابات ریاست جمهوری باعث شد توجه ویژه‌ای به آن نشود٬‌ تعطیلات نیمه خرداد نیز در کاهش استقبال مخاطبان بی‌تاثیر نبوده است.»

بازیگر فیلم «آشوب» درباره ساعت‌های اکران این فیلم گفت: «روزها و ساعت‌های عجیبی را برای اکران فیلم ما در نظر گرفتند. فیلم «آشوب» بعضی روزها صبح اکران می‌شد و یا وسط ظهر که به هیچ وجه قابل قبول نبود. سئوال من این است که چرا ژانرهای جدی اکنون در سینمای ایران مورد توجه مخاطبان قرار نمی‌گیرد؟ بسیاری از کسانی که در سینما سرمایه‌گذاری می‌کنند به دلیل نبود استقبال مخاطبان عموما دچار مشکلات زیادی می شوند. فیلم هایی شبیه «آشوب» ، «ویلایی‌ها» فیلم‌هایی‌اند که باید دیده شوند. چرا باید سانس‌های خوب فقط برای فیلم‌های کمدی باشد؟ آیا این یک ظلم نیست؟ اتفاقات و مقررات نانوشته‌ای در سینما وجود دارد که باعث شده تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمتر به سمت سینما بیایند.»

او درباره بازی در این فیلم گفت: «آقای راست گفتار نفرات متفاوتی را برای نقش من در نظر داشتند٬ اما کسانی که مد نظر بودند با معیارهایی که آقای راست‌گفتار مد نظر داشت هم‌خوانی نداشت. زیرا آقای راست گفتار به دنبال کسی بود که موسیقی را بشناسد صدای خوبی هم داشته باشد که کاملا این امر تخصصی می‌شد و من انتخاب شدم . البته  بازی در این نقش بسیار سخت بود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها