تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 112842

امروز سه‌شنبه ۲۱ می در جشنواره کن روز تارانتینو بود.

به گزارش سینماسینما، در روز تارانتینو، در کن، غوغایی برپا است و برای وارد شدن به سالن منتقدین، دشواری‌ شکل گرفته که هرگز پیش نیامده بود. سالن بعد از چند دقیقه پر شد و همه منتظر شروع فیلم هستند.

جمعیت بسیاری بیرون در مانده‌اند و تا دو ساعت دیگر با حضور تارانتینو و هنرپیشه‌های فیلم که قرار است روی فرش قرمز بروند؛ سالن اصلی مملو از جمعیت شده است. در سالن منتقدین دوبوسی هنوز فیلم شروع نشده است. همه بی صبرانه منتظرند. تاکنون در سال‌های گذشته چنین وضعی برای نمایش فیلمی قبل از شروع پیش نیامده بود. احتمالا تنها فیلمی که بشکل ۳۵ میلیمتری امسال نمایش داده خواهد شد همین فیلم تارانتینو است با شرکت براد پیت.

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته تارانتینو در پایان نمایش خود، هیجان فوق العاده ای در منتقدین ایجاد نکرد. اما تارانتینو در این فیلم خیلی خوش ساخت با بخشی از سینمای هالیوود تفریح می کند و با ژانر های مختلف خود و تماشاگرانش را به خوبی سرگرم می کند. به طور قطع روی پرده سینماهای جهان فروش خوبی خواهد کرد. به موازات پرداختن به ماجرای قتل شارون، همسر رومن پولانسکی، به زندگی همسایه آنها می پردازد که یک هنرپیشه درجه دو هالیوود و راننده وی است. بازی های لئوناردو دی‌کاپریو و به ویژه براد پیت فوق العاده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها