تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 108173

فیلمبرداری فیلم کوتاه «بند» ساخته علیرضا میرزایی که محصول مشترک سینمای ایران و فرانسه است، به تازگی به اتمام رسیده است.

به گزارش سینماسینما، ساخت فیلم کوتاه «بند» که اولین فیلم علیرضا میرزایی در مقام کارگردان است به تازگی به پایان رسیده این فیلم که نگارش فیلمنامه آن را محمد حقیقت برعهده داشته، آماده اکران است.

میرزایی پیش از کارگردانی سینما، به عنوان فیلمبردار و تدوینگر به مدت هفت سال در سینمای فرانسه مشغول فعالیت بوده است.

در خلاصه این فیلم ۱۳ دقیقه‌ای که محصول مشترک سینمای ایران و فرانسه است، آمده: «یک جوخه نظامی، محکومی را که مجازات سنگینی دارد در ماشین‌های سربسته به مکانی دوردست درکویر می‌برند. سرانجام او را در محلی پیاده کرده و دستبند او را باز می‌کنند. فرمانده گروه دور زندانی خط مربع شکلی روی زمین می‌کشد و به او دستورمی‌دهد که از آنجا خارج نشود، و گرنه…»

میرزایی این روزها مشغول به پایان رساندن فیلمی درباره مصطفی فرزانه است. فرزانه رمان‌نویس و کارگردان قدیمی ایرانی و از یاران نزدیک صادق هدایت است که کتاب‌هایی نیز در این زمینه نوشته است. او همچنین اولین سینماگر ایرانی بوده که از سال‌های ۱۹۶۰ در جشنوارهای کن، ونیز و لوکارنو با آثارش حضور داشته است.

سایر عوامل فیلم «بند» عبارتند از: محمد بهمن‌زاده، احمد بهرامی، حسین پاسبان، امید شهبازی، مسعود پهلوان و میلاد کریمی (بازیگران)، رضا تیموری (مدیر فیلمبرداری)، محمد حقیقت و علیرضا میرزایی (تدوین)، الکساندر کوتان، پاویون ۳۰ (تهیه‌کننده)، مهرداد زاهدیان و صابر قربانی (مشاوران هنری)، بیژن حجازی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، مونا خوش روش (منشی صحنه)، اهورا بهرامی (دستیار دوم کارگردان)، جاوید جاویدنیا (طراح صحنه و لباس)، حسین پاسبان (دستیار صحنه)، حسن مهدوی (طراحی و ترکیب صدا)، علی عبدالحسینی (صدابردار)، شاهین خاکپور (تدوین صدا)، استودیو مون (امور فنی)، لوئی وله (موسیقی)، رضا تیموری (توازن رنگ)، پدرام زرگر (طراح چهره‌پردازی)، سهیل سیم صباحی، امید کیانی و میلاد کریمی (دستیاران فیلمبردار)، مسعود پهلوان (سینه موبیل)، اوژن سیداشرقی (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای)، محمد یارمحمدی و حمید بیاتی (جلوه‌های ویژه میدانی) و حمزه مقیسه (کرین).

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها