تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63342

سینماسینما، علی پاکزاد – مجید مظفری معتقد است که بزرگان سینما باید مراسمی ترتیب دهند تا مشایخی و انتظامی با هم آشتی کنند.

به گزارش سینماسینما،مجید مظفری نیز اکنون یکی از پیشکسوتان سینمای ایران است. او در کنار انتظامی و مشایخی بارها نقش آفرینی کرده است. مظفری برای اولین بار در کنار عزت انتظامی به جلوی دوربین رفته است. اتفاقات یازدهمین جشن منتقدان سینمای ایران نیز روی او تاثیر گذار بوده است.

مجید مظفری بازیگر سینمای ایران درباره اتفاقات یازدهمین جشن منتقدان سینمای ایران گفت:«به شخصه تاسف خوردم. فکر نمی کردم که چنین اتفاقاتی صورت گیرد. آقای مشایخی و انتظامی به گردن سینمای ایران حق دارند. از کودکی این دو را می شناسم و به آنها عشق ورزیده ام.به عنوان کسی که سالهای سال این بزرگان را مشاهده کرده است می گویم که تاریخ هنر نمایشی در ایران مدیون این دوستان است.»

او ادامه داد:«خاطرات زیادی از آقای مشایخی و انتظامی دارم. زمانی که برای اولین بار با آقای انتظامی جلوی دوربین رفتم بسیار شگفت انگیز بود. به هر حال استرس داشتم اما استاد انتظامی با من به گونه ای رفتار می کرد که من می توانستم بازی بهتری ارائه بدم. افتخار بازی در پنج فیلم را کنار آقای انتظامی دارم. آقای مشایخی هم به همین منوال  چیزهای زیادی از او یاد گرفتم یکی از مسائلی که همیشه به آن افتخار کرده ام این بوده است که در نمایش «ولد کشته» زمانی که آقای مشایخی سرما خورده بودند و نمی توانستند حضور پیدا کنند از من خواستند که به جای این بزرگوار به روی صحنه بروم. یکی از افتخارات من در طول بازیگریم این بود. افرادی مانند آقای مشایخی، انتظامی، کشاورز، علی نصیریان و داود رشیدی جواهران هنر و فرهنگ ایران بوده اند. »

مظفری درباره سو استفاده برخی از موضوع پیش آمده اضافه کرد: «اگر مساله ای به وجود می آید نمی توانیم تقصیر را بر گردن کسی بیندازیم. اما کسانی که مراسم برگزار می‌کنند باید تمام جوانب را در نظر بگیرند. ما باید بدانیم چه کسی را دعوت می کنیم و چه چیزی را نمایش می دهیم. به هر حال این موضوع کاملا خانوادگی است و به اهالی سینما مربوط می شود. متاسفانه کسانی هستند که این میان از آب گل آلود ماهی می گیرند و این به هیچ وجه کار درستی نیست. قلب جمشید مشایخی بیش از حد رئوف است. استاد انتظامی نیز مناعت طبع مثال زدنی دارد پس مطمئن باشید به قول قدیمی ها این دوستان گوشت هم را هم بخورند استخوان هم را دور نمی اندازند. این دو نفر وابسته به همدیگر هستند سفرهای زیادی را با هم بودند نمایشنامه های زیادی را اجرا کردند. خاطرات بسیار زیادی با هم دارند.»

مجید مظفری درباره ایجاد اتحاد بین پیشکسوتان سینما گفت «در خواست من از تمام اساتید این است که ضیافتی را ترتیب دهند تا این بزرگواران در کنار هم قرار گیرند و هر موضوعی که تا امروز بوده است را به دست فراموشی بسپرند»

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها