تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24687

علی مصفافیلمبرداری نخستین فیلم ابراهیم ایرج زاد با عنوان «تابستان داغ» تا دو روز آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سینماسینما، «تابستان داغ» عنوان نخستین فیلم ابراهیم ایرج زاد است که فیلمبرداری این فیلم نزدیک یک ماه پیش در استان البرز آغاز شد و تا دو روز آینده به پایان خواهد رسید.

ابراهیم ایرج زاد جز کارگردانان جوان سینمای ایران است که پیش از این در مقام صدابردار به فعالیت می‌پرداخت و نخستین حضور اولین ساخته اش در فجر سی و پنجم خواهد بود.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جواد نوروز بیگی است و هومن بهمنش در مقام مدیر فیلمبرداری و مجری طرح این کارگردانِ اول سینمای ایران را حمایت می‌کند.

پریناز ایزدیار بازیگر جوان سینمای ایران که سال گذشته با فیلم «ابد و یک روز» خوش درخشید و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد، این بار هم به کارگردان اول دیگری اعتماد کرده است و نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند.

علی مصفا، مینا ساداتی و صابر ابر بازیگران دیگری هستند که در کنار ایزدیار به ایفای نقش پرداختند. یسنا میر طهماسب بازیگر نوجوان سینمای ایران هم در این فیلم حضور دارد و نقش جدیدی را تجربه می‌کند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، نخستین حضور این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و بخش هایی از فیلم همزمان با تصویربرداری تدوین شده، تا برای آماده سازی فیلم فرصت کافی وجود داشته باشد.

پریناز ایزدیار، علی مصفا، یسنامیر طهماسب، مینا ساداتی و صابر ابر بازیگران اصلی نخستین ساخته ابراهیم ایراج زاد هستند.

لیست عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

کارگردان: ابراهیم ایراج زاد، تهیه کننده: جواد نوروز بیگی، مدیر فیلمبرداری و مجری طرح: هومن بهمنش، مدیر صدابرداری داریوش صادقی، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول کارگردان: علی مردانه، برنامه ریز: محمد ثقفی،تدوین: سهراب خسروی، منشی صحنه: غزل رشیدی، دستیار دوم کارگردان: نگار پناهی.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها