تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26119

مهران مدیریطی روزهای گذشته ماجرای سیگار کشیدن مهران مدیری در یک نشست مطبوعاتی تمام خبرهای داغ سینمایی را پشت سر گذاشت. به گزارش سینما سینما، داستان از جایی شروع شد که مهران مدیری در نشست مطبوعاتی فیلم «ساعت ۵ عصر» خیلی راحت و ریلکس جلوی کلی خبرنگار و عکاس، پاکت سیگار و فندک مارک‌دار خود را بیرون آورد و یک نخ سیگار آتش کرد و… خب باقی ماجرا را تقریباً همه می‌دانند.

اما سوال اینجاست که چرا مهران مدیری با وجود همه حساسیت‌هایی که جامعه و خصوصاً فضای فرهنگی کشور نسبت به استعمال دخانیات دارد دست به چنین کاری ‌زد!؟ او سیگاری است و این را کتمان نکرده، موضوعی شخصی که قطعاً به خودش مربوط است، اما هرچقدر هم که به اصطلاح امروزی‌ها دودی باشد آیا نمی‌توانست ساعتی دندان روی جگر گذاشته و تا پایان کنفرانس مطبوعاتی هوس سیگار را در خود بکشد!؟ خب، جواب این است که حتماً می‌توانست و اصولا انقدرها هم آدم ضعیف‌النفسی به نظر نمی‌رسد؛ مگر اینکه داستان دیگری در بین باشد و به قول معروف پشت پرده‌ای در کار!

به گفته یکی از عکاسان حاضر در نشست مطبوعاتی فیلم «ساعت ۵ عصر»، در سالن محل برگزاری و دقایقی قبل از شروع نشست، ۴ دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای در نقاط مختلف سالن مستقر شده بود که کاملا معلوم بود توسط دست‌اندرکاران برگزاری – که طبیعتاً جزو گروه مهران مدیری هستند – مدیریت می‌شود.

نکته بعد اینکه به گفته این دوست عکاس ما، مهران مدیری به محض ورود به سالن (با توجه به این که خبرنگاران و عکاس‌ها از جای خود حرکت کرده و ۴ دوربین مورد نظر پشت آن‌ها پنهان شده بودند) خیلی سریع سراغ دوربین‌ها را می‌گیرد که پس از توضیح چند نفر از همراهان و مشاهده محل استقرار دوربین‌ها با خیال راحت در جای خود مستقر می‌شود.

این دوست عکاس البته برخی سوال‌های مطرح شده در نشست را هم هدایت شده می‌داند که خب ما از کنار آن می‌گذریم… اما داستان سیگار کشیدن در نشست مطبوعاتی آن هم جلوی تعداد زیادی خبرنگار و عکاس و در ادامه فیلمبرداری حرفه‌ای از این صحنه تنها می‌تواند ما را به این نتیجه برساند که به احتمال زیاد قرار است از تصاویر این واقعه در جای خاصی (مثلا همین فیلم «ساعت ۵ عصر») استفاده شود و خبرنگاران و عکاسان حاضر در نشست مطبوعاتی به شکل ناخواسته در جرگه بازیگران این فیلم پر بازیگر درآمده‌اند. الله اعلم.

عکس: امیر خامنه

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها