تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 46292

دورهمیسه شنبه هفته گذشته حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان «دورهمی» اعلام کرد این برنامه با اندکی تغییرات در نوروز ۹۶ به روی آنتن خواهد رفت. اما با گذشت کمتر از یک هفته از انتشار این خبر، هاشم رضایت دیگر تهیه کننده برنامه «دورهمی» گفته که همچنان مشخص نیست که این برنامه نوروز ۹۶ به روی آنتن خواهد رفت یا خیر.

به گزارش سینماسینما، پس از ۸ مهر ماه ۹۵ که برای آخرین دوربین‌ها برای ضبط قسمت آخر سری اول «دورهمی» روشن شد تا امروز تیم سازنده این مجموعه نتوانسته‌اند سری جدید این مجموعه پرمخاطب را کلید بزنند. در ماه های گذشته هم، تمامی قسمت‌هایی که از این مجموعه روی آنتن شبکه نسیم رفته آن‌هایی بوده اند که پیش از ۸ مهر ماه کار ضبط‌شان به پایان رسیده بود. ابتدا همه چیز در گروی تمام شدن ساخت فیلم «ساعت ۵ عصر» اولین تجربه کارگردانی مهران مدیری در سینما بود که مدام پروسه ساخت این مجموعه را به تعویق می‌انداخت. پس از پایان فیلمبرداری «ساعت ۵ عصر»، بسیاری گمان می کردند فصل جدید برنامه «دورهمی» طبق وعده های تهیه کنندگان برای پخش در نوروز ۹۶ جلوی دوربین خواهد رفت.

هفته گذشته حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان برنامه «دورهمی» با تایید و تاکید پخش این مجموعه در ایام نوروز ۹۶ اعلام کرد برخی از دکورهای این برنامه تغییر خواهد کرد و بازیگران جدیدی هم به «دورهمی» اضافه خواهند شد. اما با گذشت کمتر از یک هفته از اظهار نظر رحیمی نادی، هاشم رضایت دیگر تهیه کننده برنامه «دورهمی» در گفت‌و‌گو با میزان اعلام کرده خبری که رحیمی نادی هفته گذشته در مورد ضبط این برنامه اعلام کرده، غلط است و هنوز مشخص نیست که «دورهمی» نوروز امسال از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت یا خیر. رضایت گفته:«در خصوص حضور بازیگران در سری جدید برنامه «دورهمی» و موارد مربوط به پخش شدن یا پخش نشدن این برنامه نیز تا پایان هفته جاری تصمیم گیری می شود.» این اظهار نظرات متناقض در مورد ساخت فصل جدید برنامه «دورهمی»، شائبه‌هایی که در مورد اختلافاتی بین گروه تولید این برنامه وجود داشت را تشدید می کند.

این در حالی است که طبق شنیده ها حتی لوکیشن این برنامه که سوله‌ای واقع در پادگانی متعلق به ارتش است از تیم تولید گرفته شده و هنوز هم به آن‌ها پس داده نشده، یک سری شایعات هم درباره عدم تسویه حساب تهیه کنندگان با تیم تولید وجود دارد که باعث شده فعلا کسی جواب مثبت به تهیه‌کنندگان برای ادامه مجموعه ندهد و یک مسئله مهم دیگر هم این است که یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه یعنی رحیمی نادی این روزها شدیدا درگیر ساخت سریال «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم است و بعید است بتواند همزمان دو پروژه پرفشار را هدایت کند.

از سوی دیگر برنامه «دورهمی» در مدت زمانی که از شبکه نسیم روی آنتن رفت با حاشیه های بسیاری زیادی هم مواجه شد به گونه ای که جرح و تعدیل یا عدم پخش گفت و گوهایی ضبط شده از چهره‌هایی چون امیر آقایی، مجید مظفری، فرمان فتحعلیان، بهاره افشاری و… و همچنین حذفیات بعضا گسترده اجراهای خود مهران مدیری با انتقادات فراوانی مواجه شد. ماجرای «بتمرگ خونه‌ات» مهران مدیری هم که شائبه های سیاسی فراوانی را به وجود آورد بر حاشیه های این برنامه اضافه کرد و با این تفاسیرچندان دور از ذهن هم نیست که تولیدکنندگان این مجموعه با توجه به حواشی سری اول با خود تلویزیون بر سر تولید این برنامه به مشکل خورده باشند.

اما دلیل سومی هم این وسط می تواند وجود داشته باشد، اگر کمی به گذشته باز گردیم، مهران مدیری زمانی که به برنامه «هفت» رفت، اعلام کرد پس از پایان برنامه «دورهمی» دیگر پروژه ای برای تلویزیون جلوی دوربین نخواهد برد تا بیشتر وقت و انرژی خود را صرف ساخت فیلم های سینمایی کند. حال ممکن است بعد از این همه گمانه زنی، مهران مدیری که این روزها اولین فیلم سینمایی خود را هم جلوی دوربین برده، می خواهد روی حرفی که مرداد ماه در برنامه بهروز افخمی مطرح کرد، بماند و دیگر کاری را برای رسانه ملی نسازد.

حال با وجود این پرسش ها و احتمالات، عوامل و تهیه کنندگان برنامه «دورهمی» در آینده ای نه چندان دور می بایست پاسخ قانع کننده ای به این موضوع ها ارائه کنند تا تکلیف ساخت یکی از معدود برنامه های پر مخاطب رسانه ملی روشن و مشخص شود.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها