تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109327

درحالی که نزدیکان به یک اپلیکیشن برنامه ساز در رسانه‌ملی از توافق با عادل فردوسی‌پور برای همکاری در یک پروژه استعدادیابی می‌گویند اما فردوسی‌پور چنین کاری را تکذیب می‌کند.

به گزارش سینماسینما، شهاب حسینی در بازگشت از آمریکا به ایران درگیر ساخت یک برنامه احتمالا تلویزیونی شده است. اسم پروژه آکادمی شگفت انگیزان است و دارد این کار را فعلا در اپلیکیشن روبیکا پیش می برد.

اگرچه میرباقری معاون سیما اعلام کرده است احتمالا این برنامه در شبکه نسیم پخش می شود اما هنوز توافقی بین شبکه و اسپانسر رسمی نشده است.

نزدیکان به اسپانسر برنامه می‌گویند عادل فردوسی‌پور هم در کنار شهاب حسینی حضور خواهد داشت تا یک زوج استثنایی شکل بگیرد. فردوسی‌پور با این شرکت برای ۹۰ امسال قرارداد داشته و آنها هزینه تولید برنامه‌اش را می‌دادند و حالا با تغییرات در ۹۰ ، آنها شاکی هستند و به شبکه سه اعلام کرده اند، این توافق مالی‌شان با فردوسی پور بوده است نه برای گروه برنامه‌ساز دیگری.
آنها امید زیادی دارند که بتوانند عادل را در برنامه شگفت انگیزان بیاورند ولی عادل فردوسی‌پور می‌گوید:«تکذیب می‌کنم و اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. سیداحمد
    ۵, دی, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    من ازوقتی عادل رفته هیچ برنامه فوتبالی را نگاه نکردم

نظر شما


آخرین ها