تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27786

ارونددر دومین روز اکران عمومی فیلم سینمایی «اروند» پوریا آذربایجانی کارگردان، به همراه سعید آقاخانی، حسین سلیمانی و علی شادمان از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی به سینما «آفریقا» می‌روند تا همراه با مخاطبین اولین فیلم سینمای ایران با موضوع ۱۷۵ غواص شهید را به تماشا بنشینند.

به گزارش سینماسینما، «اروند» سومین تجربه کارگردانی پوریا آذربایجانی به تهیه‌کنندگی مهدی داوری است و هر دو برای اولین بار ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند.

این فیلم از چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه به اکران عمومی درآمده و در دومین روز اکران آن امروز  پنجشنبه ۱ مهر در سانس ساعت ۲۱ کارگردان و تعدادی از بازیگران اصلی به سینما «آفریقا» می‌روند تا همراه با مخاطبین این فیلم را ببینند.

«اروند» که توانست جایزه ویژه هیات داوران جشنواره جهانی فجر را به دست آورد، داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس است که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز با خاطره هم‌رزمان خود روزگار می‌گذراند تا اینکه برای تفحص تازه‌ای روانه جنوب و منطقه اروند می‌شود. جایی که این‌بار اتفاق مهمی انتظارش را می‌کشد.

سعیدآقاخانی، طنازطباطبایی، پانته آ پناهی ها، مهردادصدیقیان، امیدروحانی، حسین سلیمانی، کاظم سیاحی، امیرحسین قدسی، علی شادمان، مالک سراج، سینا کرمی، یحیی توسلی و بازیگران خردسال سپهراد فرزامی و ستایش مرادی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«نیمروز فیلم» پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها