تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 60854

بهنوش بختیاریمراسم یکسالگی فارس پلاس بعد از ظهر یکشنبه ۲۵ تیرماه با حضور چهره‌های مختلف سیاسی، هنری و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سینماسینما٬ در بخشی از این مراسم از چهره‌های سینمایی و هنری تقدیر شد. بهنوش بختیاری و حسام نواب‌صفوی بازیگر و امیرحسن مقصدلو (امیر تتلو) در این جشن مورد تقدیر قرار گرفتند.

بهنوش بختیاری: خوشحالم که تتلو عقایدش را بیان می‌کند

در این مراسم بهنوش بختیاری در سخنانی گفت: در عمرم چنین جایی حضور نداشتم و به این شکل از من تقدیر نشده بود. خیلی ممنون و تشکر میکنم از فارس پلاس و حمایت هایی که به صورت مجازی داشتید. گاهی به خدا می‌گفتم که می‌بینی من چه می‌کشم و همه اینها به خاطر نیت من بوده است.

امیر تتلو بهنوش بختیاری

او افزود: من به خاطر مصاحبه‌ای که داشتم مورد هجمه بسیاری قرار گرفتم ولی شما از من دفاع کردید. ما از آزادی بیان حرف می‌زنیم ولی خدا نیاورد روزی که حرفی بزنیم به مذاق کسی خوش نیاید. همیشه دلم می‌خواهد که پشتیبان کشورم باشم. وطنم را خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که این اتفاق در مهمترین روز زندگی‌ام یعنی در دهمین سالگرد ازدواجم رقم می‌خورد.

او عنوان داشت: من با تتلو خیلی وقت است که آشتی کرده ام و خوشحالم که او هم فردی است که عقایدش را بیان می کند. سال گذشته روزنامه آفتاب یزد توهین های وحشتناکی به من کرد اما من نتوانستم جواب توهین‌هایشان را بدهم در این میان از خبرگزاری فارس تشکر می کنم که در این زمینه حمایت کرد آن هم در حالی که هیچکدام از هنرمندان از من دفاع نکردند.حضور امروز من در اینجا به منزله این است که بگویم ما اهل یک خانواده هستیم.

امیر تتلو عزت‌الله ضرغامی

خاطره ضرغامی از دیدار با تتلو

ضرغامی همچنین در میان سخنانش به حضور بهنوش بختیاری اشاره کرد و درباره حضورش در فضای مجازی گفت: ایشان تواضع بسیاری دارند و من روزی میخواستم سوار هواپیما بشوم و در آنجا آقای مقصودلو را دیدم و یاد دیدار و تقاطع آقای رئیسی افتادم که در این باره توضیح داد. همچنین خانم بختیاری روحیه ای شبیه به فارس پلاس دارند.

امیر تتلو

همچنین در این مراسم از حسام نواب‌صفوی بازیگر نیز تقدیر به عمل آمد.

حسام نوب صفوی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. عباس جدیدی
    ۲۶, تیر, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

    بابا اینارو اینا خبر ندارن!!!! چه حالیم میکنن!!!!

نظر شما


آخرین ها