تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 138188

طبق اعلام اسکار از این پس نمایندگانِ هنرمندان یا همان استعدادیاب‌های عضو آکادمی از امتیاز رای دادن برخوردار می شوند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی به استعدادیاب های (talent agents) عضو این آکادمی به منظور شرکت در فرآیند رای گیری جوایز اسکار حق رای داد.

آکادمی اسکار روز دوشنبه ۲۹ ژوئن اعلام کرد هیات مدیره این سازمان تصمیم گرفته تا وضعیت عضویت نمایندگان هنرمندان (کارگزارها) باردیگر طبقه بندی شود. براین اساس کارگزارها یا همان ایجنت ها از این پس برای جوایز اسکار دارای حق رای می شوند.

طبق اعلام این سازمان، این طبقه بندی مربوط به ۱۱۱ عضو فعلی آکادمی و همینطور کارگزارهایی که امسال برای عضویت در آکادمی دعوت شده اند، می شود. لیست اعضای دعوت شده به آکادمی در سال ۲۰۲۰ هنوز منتشر نشده است.

در سال ۲۰۱۹ نیمی از ۸۴۲ عضو جدید دعوت شده به آکادمی را زنان تشکیل می دادند. ۲۹ درصد اعضای جدید آکادمی هم افراد رنگین پوست بودند.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی به تازگی دوره آینده مراسم اسکار را به مدت دو ماه به تعویق انداخت. این مراسم قرار است به جای ۲۹ فوریه در روز ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار شود. طبق اعلام آکادمی، در دوره آینده مراسم اسکار بعد از سال ها ۱۰ فیلم در شاخه بهترین فیلم نامزد جایزه اسکار می شوند.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها