«حورا» ساخته غلامرضا ساغرچیان در سومین روز از جشنواره بینالمللی «فیل طلایی» هند مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما، فیلم «حورا» در سومین روز از جشنواره بینالمللی «فیل طلایی» در بخش «چشم انداز آسیا» به نمایش در آمد و با استقبال چشمگیر تماشاچیان مواجه شد.
این فیلم سال گذشته در جشنواره آلایتز هندوستان جایزه «نتپک» را به عنوان بهترین فیلم دریافت کرد.
غلامرضا ساغرچیان که در جشنواره حضور دارد، گفت: برگزاری ورک شاپ مختص کودکان در مدارس و کالجهای بزرگ شهر حیدر آباد در راستای نمایش فیلم «حورا» از نکات قابل توجه در این جشنواره بود.
وی در ادامه افزود: نشست خبری فیلم «حورا» با استقبال قابل توجه رسانهها و خبرنگاران برگزار شد که خود نشانه توجه مردم دنیا به سینمای ایران است که آن را مدیون پیشکسوتان این عرصه میدانم.
همچنین «محمد حقبین» سرکنسول جمهوری اسلامی در حیدر آباد هندوستان به اتفاق اعضای کنسول گری و خانوادههایشان در سالن نمایش حضور داشتن که در پایان فیلم از نگاه کارگردان به مسئله آب به عنوان دغدغهای جهانی قدردانی شد.
جشنواره «فیل طلایی» که امسال بیستمین دوره آن در حال برگزاری است، چهل سال قدمت دارد و از مقبولیت ویژهای در بین مردم و دولت هند برخوردار است. این جشنواره در سال روز تولد جواهر لعل نهرو نخست وزیر فقید هندوستان برگزار میشود.
پخش بینالمللی فیلم «حورا» به عهده بنیاد سینمایی فارابی است و در آن مهران احمدی، مریم بوبانی، سید جواد زیتونی، مرتضی نخفی، سولماز ندایی، محمد طاهرخانی و… ایفای نقش دارند.
عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان و سرمایهگذار: غلامرضا ساغرچیان، تهیه کننده: مجید عباسی، فیلمبردار: عارف نامور، تدوین: معصومه امرادی، طراحی صحنه: سعید اسدی، صدابردار: سعید بجنوردی، صدا گذار: آرش قاسمی، آهنگساز: مسعود سخاوتدوست و…
بیستمین جشنواره بینالمللی «فیل طلایی» هند از ۱۷ تا ۲۳ آبان سال جاری در شهر حیدرآباد در کشور هند برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما





