تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14653
بازیگر فیلم سینمایی «دختر» برنامه‌ها و کارگاه‌های جشنواره جهانی فیلم فجر را مناسب سینمادوستان جوان می‌داند.

به گزارش سینماسینما، فرهاد اصلانی  گفت: این دومین سال است که بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر از بخش ملی جدا برگزار می‌شود، سال گذشته بسیاری از اهالی سینما از روند برگزاری جشنواره راضی نبودند و از آن استقبال نکردند. امسال با توجه به اینکه رضا میرکریمی دبیر جشنواره است و سال‌ها در حوزه مدیریت فعال بوده، بهتر است از قبل درباره کیفیت جشنواره قضاوت نکنیم.

این بازیگر ادامه داد: با توجه به روحیه مذهبی، فضای جامعه و نگاه خاصی که در ایران به سینما وجود دارد، فکر نمی‌کنم عنوان بین‌المللی بتواند خودش را به معنای کامل در این دوره از جشنواره نشان بدهد، با توجه به تعریف‌ها و محدودیت هایمان طبیعتا خیلی از فیلم‌ها را نمی‌توانیم نشان بدهیم و این به وجه بین‌المللی جشنواره آسیب می‌زند.

اصلانی با اشاره به اینکه قرار است سینماگران صاحب نام در این جشنواره شرکت و تعدادی از آنها کارگاه برگزار کنند، گفت: این جشنواره را مناسب سینمادوستان و جوانانی می‌دانم که می‌خواهند درکارگاه‌ها و برنامه‌های جانبی که برگزار می‌شود، شرکت کنند و از دانش روز سینما بهره‌مند شوند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با دبیری رضا میرکریمی از اول تا ششم اردیبهشت‌ماه امسال در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها