تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 168648

نمایندگان انجمن سینماداران تاکید کردند، اگر بعد از پایان جشنواره فجر فیلم پر مخاطبی اکران نشود سینماهای کشور تعطیل خواهند شد.

به گزارش سینماسینما، جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه دهم بهمن‌ماه با حضور اعضا تشکیل و مصوب شد که فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در سینماها اکران شود.

همچنین فیلم‌های سینمایی «بی‌صدا حلزون»، «مورچه‌خوار»، «عاشق پیشه»، «عنکبوت»، «آینده» و ترانه عاشقانه‌ای برایم بخوان» بعد از پایان جشنواره از تاریخ ۲۳ بهمن ماه اکران خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان انجمن سینماداران به سیاست‌های وزارت ارشاد اعتراض و اعلام کردند اگر یک فیلم پر مخاطب در کنار فیلم‌های اعلام شده اکران نشود از ۲۳ بهمن سینماهای کشور تعطیل خواهند شد. آن‌ها تاکید دارند که با وجود هزینه‌های سرسام‌آور در پایان سال به هیچ عنوان امکان بقا برای سینماها وجود نخواهد داشت.

طبق اعلام روابط عمومی شورا، در این جلسه نمایندگان تمام صنوف اعتراض خود را به نحوه فروش و عرضه فیلم‌های جشنواره و نحوه تعامل ستاد جشنواره و سینماها اعلام کرده و علاوه بر این‌ها نمایندگان صنوف نسبت به عدم تصمیم‌گیری درباره افزایش بهای بلیت هم معترض شده‌اند.

شورای صنفی نمایش با اعتراض به بازبینی مجدد فیلم‌های دارای پروانه نمایش، خواهان پایان دادن به این روند غیرقانونی شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها