تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۶:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14132

طناز طباطباییطناز طباطبایی این روزها درام جنایی «خشم و هیاهو» ساخته هومن سیدی را روی پرده دارد. او به خاطر بازی در این فیلم کاندیدای دریافت سیمرغ شد اما در نهایت سیمرغ به پریناز ایزدیار بازیگر «ابد و یک روز» رسید. او در خصوص این جایزه حرف‌هایی را مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

– اولین بار بازی پریناز ایزدیار را در «شهرزاد» دیدم؛ نقش‌های دیگرش کوتاه بود و من ندیده بودم اما در همان قسمت اول «شهرزاد» گفتم: بارک ا… چقدر خوب بازی کرد.

– درباره «ابد و یک روز» فکر می‌کنم باید به مجموعه بازیگران جایزه می‌دادند از ریما رامین‌فر تا پریناز ایزدیار و این که گفته شود کسی نقش پررنگتری داشته، درست نیست.

– در «ابد…» کار تک نفره بازیگری وجود نداشت اما در «خشم…» نقش‌های یک و دو کاملا مشخص بود و تلاش فردی بازیگران بود که به نقش‌ها جان می‌داد.

– اگر داور بودم به تیم بازیگری «ابد و یک روز» جایزه می‌دادم. واقعا چقدر نقش پریناز ایزدیار میان نقش‌های دیگر فیلم بالا و پایین داشته؟!

– بعید می‌دانم پریناز پیش از این نقش ماندگاری داشته که مخاطب بعد از «ابد و یک روز» بگوید چقدر متفاوت بازی کرده.  پریناز ایزدیار هنوز نقش پررنگی بازی نکرده که بتوانیم آن تفاوت بازیگری را که به خاطرش جایزه گرفته حس کنیم و در نهایت این که داوری سلیقه‌ای‌ست.

– امیدوارم این جایزه باعث شود مسیر کاری پریناز بهتر شود همان طور که اگر من بعد از «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» جایزه می‌گرفتم شاید مسیرم عوض می‌شد.

منبع: تی وی پلاس

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها