تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101591

اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی با نام «احضار»، از اوایل دی ماه توزیع می‌شود.

به گزارش سینماسینما، اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی با عنوان «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده دی ماه در سراسر کشور پخش خود را آغاز خواهد کرد.

تولید «احضار» به عنوان اولین سریال ژانر وحشت از زمستان سال۱۳۹۵ آغاز شد و هم اکنون موسیقی آن توسط آریا عظیمی نژاد در حال ساخت است، تدوین آن را امیر شیبان خاقانی بر عهده دارد و هفته اول دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

عباسی‌زاده سال‌ها به عنوان تهیه‌کننده در تلویزیون حضور داشته که حاصل آن ساخت سریال هایی همچون «او یک فرشته بود»،  «پلیس جوان»، «کت جادویی»، «سقوط یک فرشته»، «پریدخت»، «میلیاردر»، «شمس‌العماره» و… بود، او در نخستین تجربه کارگردانی خود به سراغ داستانی رعب‌آور رفته است.

در خلاصه داستان «احضار» آمده است: «اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگ ناشناخته می‌مانند، رهایت نمی‌کنند.»

«احضار» با توجه به موضوع و ژانر فیلم چهره های جدیدی را معرفی می کند، بازیگران این سریال عبارتند از الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رخی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحیمی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و سلیمه رنگزن.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها