تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 106940

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما ضمن اشاره به دشواری‌های تولید فیلم در شرایط اقتصادی کشور تأکید کرد باید بدون کوچک‌ترین اشتباه وارد میدان تولید شد.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت پیش‌تولید فیلم سینمایی «مستقیم جهنم» عنوان کرد: این روزها مشغول مذاکره با بازیگران، سرمایه‌گذار و عوامل هستیم و در عین حال فیلمنامه را بازنویسی می‌کنیم تا با کمترین اشتباه دست به ساخت بزنیم. از سوی دیگر با توجه به اینکه این روزها هزینه‌های تولید بالا رفته باید با برنامه‌ریزی دقیقی وارد کار شویم.

این کارگردان سینما افزود: برای مثال تا ۲ سال پیش با ۱ میلیارد تومان می‌شد یک فیلم خوب ساخت اما حالا با ۵ میلیارد تومان هم نمی‌شود یک کار سینمایی را جمع و جور کرد از همین رو باید یک فیلم کم اشتباه بسازیم چراکه هر اشتباه ممکن است منجر به شکست شود.

وی افزود: این روزها فیلمسازی برای کسانی که به صورت مستقل کار می‌کنند بسیار سخت شده است چراکه چنین افرادی از مزایای مالی جایی بهره‌مند نمی‌شوند همین موضوع باعث می‌شود یک اشتباه آن‌ها به منزله آخرین کار آن‌ها باشد از همین رو ما هم باید با دقت بیشتری به بررسی امور بپردازیم.

راست گفتار در پایان گفت: شرایط تولید به گونه‌ای شده است که نمی‌شود با عجله به سراغ ساخت یک اثر رفت و مسئولان نیز از این موضوع اطلاع دارند از همین رو هرچند ماه پروانه ساخت را در مهر ماه دریافت کرده‌ایم اما در نظر داریم آن را تا زمان رسیدن به وضعیت بهتر، تمدید کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها