تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54678

کاظم راست گفتارسینماسینما، علی پاکزاد – کاظم راست‌گفتار کارگردان فیلم «آشوب» تاکید کرد: «آشوب» فیلمی کاملا جدی است که از گرافیک و طراحی لباس خاصی برخوردار است.

به گزارش سینماسینما، این‌ روزها کاطم راست‌گفتار با فیلمی به نام «آشوب» در اکران فصل بهار حاضر شده است. این فیلم از بازیگران نام آشنای زیادی بهره می برد. کوروش تهامی ، لیلا اوتادی، یکتا ناصر، فرهاد آییش ، داریوش کاردان، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی و داریوش فرهنگ از جمله بازیگران این فیلم هستند.

کاظم راست گفتار کارگردان فیلم «آشوب» درباره این فیلم به خبرنگار سینماسینما گفت: «در طول ساخت فیلم تمام تمرکزم را روی بالا بردن کیفیت کار گذاشتم و سعی کردم اثر با کیفیتی را بسازم.  زیرا برای ما مهمترین چیز نظر مخاطبان فیلم است. آنها باید درباره آن نظر بدهند. اکنون سینمای ما و مخاطبینی که به پای فیلم های ما می نشینند مایل هستند که از دیدن فیلم لذت ببرند و اوقات فراغت خوبی را داشته باشند. اغلب فیلم هایی که مردم با آن ارتباط برقرار می کنند روایت هایی با ژانر طنز است.»

او ادامه داد: «نمی توانم تضمین کنم که فیلم ما در اکران عمومی فروش فوق العاده داشته باشد. اما می دانم این فیلم برای مخاطبات خاص خودش قابل توجه خواهد بود. البته من ژانر طنز را دوست دارم و می توانم فیلم طنز بسازم اما نیاز است که مردم گاهی فکر کنند و فیلم های جدی ببینند.»

کارگردان فیلم «نقاب» درباره موضوع فیلم گفت:«فیلم «آشوب» را نمی توانم یک فیلم تاریخی بدانم. این فیلم گرافیک خاصی دارد که باعث می شود نسبت به فیلم های دیگر متمایز باشد. ظاهر و لباس های بازیگران در این فیلم شبیه شهروندان دهه بیست تهران است.»

او در پایان درباره انتخاب بازیگران این فیلم گفت: «فیلمنامه ما جذابیت های خاص خودش را داشت ؛ و بازیگران نسبت به آن توجه نشان دادند و مایل بودند که حضور پیدا کنند. همه بازیگران و عوامل این فیلم از همکاری با یکدیگر راضی هستند. موضوع دیگر این است که بنده هنوز نمی دانم که چند سالن در تهران یا شهرهای دیگر در اختیار فیلم «آشوب» قرار دارد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها