تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 122399

اکران عمومی مستند «میدان جوانان سابق» نخستین مستند بلند مینا اکبری در گروه هنر و تجربه به پایان می‌رسد.به گزارش سینماسینما، مینا اکبری  با بیان این که اکران این فیلم تنها تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت گفت: بعد از چهار ماه و نیم اکران که یازده هفته آن در صدر جدول فروش فیلم‌های مستند گروه «هنر و تجربه» قرار داشتیم، تصمیم گرفتیم نمایش این مستند در پایان مهرماه به اتمام برسد.
کارگردان مستند «میدان جوانان سابق» درباره اینکه آیا فیلم در فضای مجازی و یا در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز مجوز VOD و توزیع در شبکه نمایش خانگی این فیلم صادر نشده است.
مینا اکبری با تشکر از رسانه‌ها که در انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی درباره این فیلم حمایتش کردند گفت: برای من نمایش «میدان جوانان سابق» تجربه‌ای منحصر به فرد بود. علاوه بر اینکه فرصت تماشای فیلم با تماشاگران اتفاقی بی‌نظیر بود فرصت سفر به چندین شهر در گوشه و کنار ایران و همنشینی با مخاطبانی که گاهی از راه‌های دور آمدند تا به تماشای فیلم بنشینند جذاب‌ترین و دلنشین‌ترین اتفاقی بود که بعد از ساختن فیلم برای من افتاد.
«میدان جوانان سابق» درباره روزنامه نگاری دوران اصلاحات پیش از اکران عمومی برای نخستین بار در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و توانست یکی از پرتماشاگرترین فیلم‌های این دوره از جشنواره باشد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها