تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14437

اسماعیل عفیفه از ادامه‌ی تصویربرداری مجموعه «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده خبر داد و برای پخش تلویزیونی این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

حسین سهیلی‌زاده پیشتر سریال‌هایی چون «آخرین دعوت»، «آوای باران»، «ترانه مادری» و … را کارگردانی کرده است.

عفیفه هم تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «زمانه»، «میوه ممنوعه»، «پس از باران» و … بوده است.

این تهیه‌کننده باسابقه درباره‌ی شرایط تولید مجموعه «پریا» توضیح داد: پس از تعطیلات، ساخت ادامه «پریا» را شروع کرده‌ایم و خوشبختانه تاکنون ۲۰ قسمت از کار تصویربرداری شده و ۱۳ قسمت آن مونتاژ شده است.

او سپس گفت: به‌زودی ۲۳ قسمت از ۴۰ قسمت این مجموعه را نیز آماده خواهیم کرد و برای پخش تلویزیونی مشکلی نداریم.

عفیفه در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان پخش مجموعه «پریا» توضیح داد: منتظریم زمان پخش را به ما اعلام کنند. بخش اعظم کار تاکنون به سرانجام رسیده است.

او با اشاره به اینکه تیتراژ مجموعه «پریا» توسط احسان خواجه‌امیری خوانده شده است، از سعید انصاری به عنوان آهنگساز این مجموعه یاد کرد و گفت: پیش‌تر هم در برنامه «سه ستاره» کلیپی از مجموعه «پریا» با صدای احسان خواجه‌امیری رونمایی شد.

مجموعه‌ی «پریا» این روزها در شهرک چشمه واقع در غرب تهران با بازی افسانه بایگان تصویربرداری می‌شود.

به گفته سعید فرهادی نویسنده «پریا»، داستان این سریال کاملا جدید و نو است؛ بدین معنا که هیچ اقتباسی از داستان‌ها و آثار تولیدشده‌ی داخلی و خارجی نداشته است. همچنین تلاش شده هیچ کدام از شخصیت‌ها فاقد پرداخت و جزئیات نباشند، حتی اگر نقشی کوتاه و گذرا دارند. اما در نگاه کلی اصلی‌ترین کاراکترها که بحران سریال برای آنها رخ می دهد، دختر و پسرجوانی هستند که رابطه عاطفی دارند و پس از مدتی با هم ازدواج می‌کنند و بر ملا شدن این بیماری زندگی آنها را از لحاظ پزشکی و اجتماعی شدیداً با چالش روبرو می‌کند.

مجموعه داستانی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود.

«پریا» بر اساس فیلم‌نامه‌ای از «سعید فرهادی» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» روایتگر قصه دختری به نام پریا است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام «کیوان» می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌ به‌ یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در «پریا» چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید و روژان تقی زاده حضور دارند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها