تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140835

سه تهیه کننده برنامه گفتگو محور «اِلن شو» با اجرای «اِلن دی جنرس» به دلیل ایجاد شرایط نامناسب در محل کار برای کارکنان از این برنامه تلویزیونی پرمخاطب اخراج شدند.

به گزارش سینماسینما، «اد گلاوین»، «کوین لمان» و «جاناتان نورمن» سه تهیه کننده اجرایی برنامه تلویزیونی «اِلن شو» هستند که به سبب ایجاد ارعاب و ترس، رفتارهای تلافی جویانه و آزار و اذیت جنسی کارکنان از این برنامه تلویزیونی اخراج شدند.

کمپانی وارنرمدیا پس از دریافت گزارش هایی درباره فضای کاری نامناسب، نژادپرستی و اذیت و آزار در این برنامه اقدام به بررسی این ادعاها و مصاحبه با کارکنان قدیمی و جدید آن کرده است.

«مری کانلی» و «اندی لاسنر» دو نفر از تهیه کنندگان اجرایی اصلی برنامه «اِلن شو» علیرغم برخی اتهامات علیه آنها همچنان در این برنامه تلویزیونی باقی خواهند ماند.

تحقیقات کمپانی وارنرمدیا درباره برنامه «اِلن شو» که در مراحل پایانی قرار دارد تاکنون به یافته هایی درباره فضای نژادپرستانه در محل کار دست نیافته گرچه برخی از کارکنان از تجربه حساسیت نژادی در فضای کار صحبت کرده اند.

«اِلن دی جنرس» ـ مجری این برنامه تلویزیونی ـ در یک تماس ویدئویی ایجاد تغییرات در تیم تهیه کنندگان این شوی تلویزیونی را تائید کرد و بار دیگر از کارکنان به سبب انتشار گزارش های رسانه ای درباره فضای کاری مسموم این برنامه عذرخواهی کرد.

«دی جنرس» همچنین عنوان کرد: «به سبب شخصیت درونگرایم و این موضوع که دوست دارم فضای خودم را داشته باشد، برخی کارکنان فکر کردند آدم خوبی نیستم. با این حال من شخصی چندلایه هستم و نهایت تلاشم را می کنم که آدم بهتری باشم و از اشتباهات گذشته ام درس بگیرم.»

برنامه گفتگو محور «اِلن شو» که از ۸ سپتامبر ۲۰۰۳ از شبکه ان بی سی به روی آنتن می رود، تاکنون ۱۷۱ نامزد جایزه امی و ۶۱ بار این نیز برنده این جایزه شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها