تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 161589

الهه نوبخت، داور بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» ایتالیا شد.

به گزارش سینماسینما، الهه نوبخت تهیه کننده و پخش‌کننده بین المللی سینما ، به عنوان داور بخش مسابقه‌ی اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» ایتالیا انتخاب شد.

او پیش از این داور جشنواره بین المللی فیفوگ سوئیس، جشنواره بین‌المللی زنان در هرات و جشنواره بین المللی منا در هلند بوده است.

وی در حال حاضر به عنوان تهیه کننده سه پروژه مستند سینمایی با نروژ، فرانسه ، فیلیپین و آلمان همکاری دارد و به زودی تولید فیلم سینمایی داستانی «روز سیب» را آغاز خواهد کرد.

الهه نوبخت در کنار سایر داوران، از جمله لیدیا ماگنی از ایتالیا، میلیجان گوچیک از صربستان، دیانا آشیموا از قزاقستان و مصطفی جناپ آیدین از ترکیه، فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه بخش مسابقه این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

این جشنواره که از سال ۱۹۹۷، به عنوان اولین جشنواره با هدف برقرای پلی میان سینما و مذاهب مختلف آغاز به کار کرد، به دنبال توسعه صلح و فرهنگ های مختلف، از طریق پذیرش تفاوت های یکدیگر است.

بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «مذهب امروز» از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها