تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116830

سیروس الوند کارگردان «یک بار برای همیشه» در سخنانی دربزرگداشت مجید قاری‌زاده گفت: مجید را به عنوان یک اسم از سینمای آزاد آن دوران می‌شناسم و بعد به عنوان یک عکاس. تصورم می‌کنم آغاز فعالیت مجید در سینما به خاطر عشقی بود که به امیر نادری داشت. یک سینماگر در درجه اول باید عکاس خوبی باشد مانند امیر نادری که سینماگر و عکاس خوبی بود و مجید قاری‌زاده هم مانند اوست.
به گزارش سینماسینما ،او افزود: بعد از انقلاب به همت مسئولین به خصوص آقای بهشتی که یکی از ستون‌ها برخاستن سینما بود، معرفی سینماگران جوان سینما رونق گرفت. میکده سینما الان جای خود را به یک حمام می‌دهد، در میکده هر کسی را راه نمی‌دهند اما حمام چرا. در حال حاضر هم سینماگران خوب داریم اما آدم‌هایی هم هستند که آویزان روی دست سینما می‌مانند و سینما را از آن هویت ملی جدا می‌کنند. نجابت‌ها و سلامت‌هایی در سینما گم شده است، مجید در دوران گذشته از کسانی بود که سینما را دوباره راه انداختند.
کارگردان «پرتقال خونی» در پایان بیان کرد: در این دوران هم سینماگران خوب هستند مانند سعید روستایی، اصغر فرهادی و … اما یادمان باشد امثال مجید این راه را برای این سینماگران هموار کردند. برگزاری چنین شب‌هایی خیلی خوب است و امیدوارم ادامه یابد. به مجید هم باید بگویم حواسمان به اوست و فیلم بساز.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها