تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73134

سینماسینما، علی پاکزاد – منیژه حکمت کارگردان سینما گفت: «امیدوارم آثاری که در جامعه باعث تزریق امید می شوند به چرخه اکران عمومی اضافه شوند.»

به گزارش سینماسینما، منیژه حکمت کارگردان مطرح سینما این روزها مسئولیت پخش مستند «صفر تا سکو» را برعهده دارد. مستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی اکنون در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شده است.

حکمت کارگردان سینما درباره فروش و حضور مستند «صفر تا سکو» در اکران عمومی گفت: «روز گذشته با ۵۰۰ دانش‌آموز فیلم را دیدیم. استقبال از این فیلم فراتر از انتظارهای ما بود. استقبال در شروع فوق‌العاده بوده است. خود ما هم چنین تصوری نداشتیم. این فیلم یک اتفاق مثبت برای دختران قهرمان ایرانی است؛ در این فیلم تلاش و همت ورزشکارانی را می‌بینیم که با جان و دل برای آن زحمت می‌کشند. این فیلم نشان می‌دهد با امیدواری تمام کسانی که ناامید هستند به درجات بالا می رسند.»

او ادامه داد: «قطعا با نمایش فیلم مستند «صفر تاسکو» این راه برای مستندهای دیگر نیز باز می‌شود تا بتوانند در آینده اکران عمومی داشته باشند و اکران عمومی مستند امری طبیعی باشد. ما این حرکت را انجام دادیم و جواب خوبی هم از مخاطبان دریافت کردیم. آثاری که نویدبخش امید در جامعه هستند و جریان‌ساز می‌توانند باشند باید در چرخه اکران سینماهای ما قرار بگیرند.»

منیژه حکمت درباره تعداد سینماهایی که مستند «صفر تا سکو» را نمایش می‌دهد گفت: «این مستند با ۱۵ سینما اکران خود را آغاز کرده است. امکان اینکه به این تعداد اضافه شود بسیار زیاد است؛ در شهرهای دیگر نیز با چند روز تغییر این اکران انجام می‌شود. تقریبا در اکثر شهرها این مستند نمایش داده می‌شود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها