بهرنگ علوی بازیگر «معمای شاه» که پس از سه سال دوری با سریال «بر سر دوراهی» به تلویزیون بر میگردد، معتقد است که در تلویزیون باب شده که همه دنبال کار راحت هستند و هر بازیگری که در نقشی جواب می گیرد، برای نقش های مشابه پیشنهاد دریافت می کند.
به گزارش سینماسینما، بهرنگ علوی با بیان اینکه نوستالژی بازها با سریال «بر سر دوراهی» ارتباط برقرار میکنند، درباره حضور دوباره در تلویزیون و بازی در این سریال گفت: از آخرین سریالی که در تلویزیون داشتم سه سال میگذرد. آخرین بار «هشت و نیم دقیقه» را با آقای شهرام شاه حسینی کار کردم و بازخورد بسیار خوبی از مردم گرفتم. در این چند سال هم سریالهای مختلفی از کارگردانان بنام به من پیشنهاد شده بود، اما من منتظر فرصت بهتر، مناسبتر و متفاوتتری از نقش قبلی ام بودم.
او افزود: اصولاً به ویژه در تلویزیون باب شده که دنبال کار راحت هستند و هر بازیگری در نقشی جواب میگیرد، برای نقشهای مشابه پیشنهاد دریافت میکند. متأسفانه فرصت رنگ آمیزی مختلف از بازیگر در کاراکترهای متفاوت در تلویزیون کمتر پیش میآید. به هر صورت امسال هم چند سریال به من پیشنهاد شده بود که شرایط مناسبی نداشت تا اینکه برای این کار دعوت شدم و در جلسه اولی که با آقای عنقا و توفیقی گپ زدم تصمیم گرفتم همکاری را بپذیرم.
بازیگر «دربند» ادامه داد: من با حامد عنقا تجربه سریال «نردبام آسمان» را داشتم که کار تاریخی سختی بود، متن بسیار جذابی هم داشت و من دوست داشتم همکاری ام با آقای عنقا را تکرار کنم. با بهرنگ توفیقی هم دوست بودم اما فرصت همکاری پیش نیامده بود و حالا ترکیب این دو، باعث شد بدون تعارف بگویم به خاطر اعتمادی که به آنها داشتم، چشم بسته سر این کار بیایم. همچنین دوست داشتم سریال نوروزی را هم تجربه کنم و سرانجام همکاری شکل گرفت.
علوی درباره نقش خود در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» اظهار کرد: «بر سر دوراهی» شخصیت حامد را محور قرار داده و او نقطه پرگار تمام سریال است. چیزی که برای من جذاب بود نوع رفاقتی است که بیشتر در زندگیهای سنتی میدیدیم تا اینکه در شرایط فعلی شاهد آنها باشیم. سینا هم یک رفیق و کاراکتری شیرین، رفیق باز و جوانمرد است که نمیدانم در آخر چه اتفاقی برای او میافتد اما مثل همیشه امیدوارم و دعا میکنم مثل همه نقشهایی که بازی میکنم چه منفی و چه مثبت، او هم عاقبت بخیر شود و من جواب اعتمادم به نویسندگان را بگیرم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش حسن فتحی به جنجال تبلیغاتی «ازازیل»
- چوب دستِ هریپاتر یا عصای موسی/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- آغاز اکران آنلاین «شهربانو» از ۱۰ اسفند
- «شادروان»؛ طنزِ تلخِ موقعیت
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- ساخت سریال «شهید حججی» متوقف شد
- فیلمبرداری سریال کمدی «آچمز» به پایان رسید + عکس
- تازهترین خبر از ساخت فصل سوم «ستایش»
- دغدغههای هنرمندی که نیم قرن در عالم بازیگری فعال است
- توجیه عجیب کارگردان «از یادها رفته» برای خشونت بیش از حد سریال
- فیلم/ تیزر جدید «سالهای دور از خانه» منتشر شد
- «نهنگ آبی» این هفته پخش نمیشود
- سختیهای نمایش چهره امام خمینی(ره) در «معمای شاه»
- جلیل سامان «زیر خاکی» را میسازد
- «رقص روی شیشه» به شکلی عجیب به پایان رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





