تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۰:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23860

نمایندگان خانه ملت امروز به بررسی ماجرای فیش‌های حقوقی، توهین به رییس‌جمهور، لایحه برنامه ششم توسعه و انتشار یالثارات در صحن علنی مجلس پرداختند.

 

به گزارش سینماسینما، در صحن علنی امروز همچنین نماینده مردم تهران درباره انتشار مجدد هفته‌نامه‌ای که از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شده بود، انتقاد کرد.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی اخطاری با استناد به اصل ۲۴ قانون اساسی گفت: ما همه باید تلاش کنیم حاکمیت قانون در کشور عملیاتی شود. روالی در گذشته وجود داشت که هیأت نظارت بر مطبوعات زمانی به روزنامه‌ای تذکر می‌داد و اگر آن روزنامه توقیف نمی‌شد قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا می‌کرد و آن روزنامه را توقیف می‌کرد اما این بار برعکس شده است؛ یعنی هیأت نظارت بر مطبوعات روزنامه‌ای را به دلیل توهین و ضایع کردن حقوق عمومی توقیف می‌کند اما قوه قضاییه اجازه انتشار به آن می‌دهد.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: معتقدم قوه قضاییه می‌توانست تصمیم‌گیری درباره انتشار مجدد هفته‌نامه اخیر را به هیأت نظارت بدهد.

کواکبیان در ادامه با اشاره به نمایندگان دستگاه‌های حاضر در هیأت نظارت بر مطبوعات گفت: هیأت نظارت بر مطبوعات هفت عضو تصمیم‌گیرنده دارد که بر اساس تصمیمات خود هفته‌نامه‌ای را توقیف کرده‌اند که به نظر بنده انتشار مجدد آن مربوط به قدرت قوه قضاییه نیست و از ضعف هیأت نظارت بر مطبوعات نشأت می‌گیرد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها