تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10636

رضا کیانیانرضا کیانیان بازیگر مطرح سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود یادداشت جالبی را منتشر کرده است .
به گزارش سینما سینما ،رضا کیانیان در اینستاگرام خود نوشت :این جماعت بهانه جو به چیز های عجیبی که اویزان نمی شوند! شغلشان اینست که هر روز بهانه ای دست و پا کنند و چوب لای چرخ این دولت بگزارند. حالا که فصل جشنواره است ، بهانه هاشان در مورد همین جشنواره طفلکی فیلم است، یک مدت که به پوستر شادروان خسرو شکیبایی گیر دادند و بعد که هیچ بهانه دیگری گیر نیاوردند که گیر بدهند…. به فرش قرمز گیر دادند! ان هم از نوع گیر سه پیچ! که چرا زیر پای برگزیدگان و مهمانان فرش قرمز پهن می کنید چون این یک رسم غربی ست!
خب حال و روز ان ها قابل فهم است. برای این که خرابکاری های اختلاس گران و چپاول گران و دزدان روز روشن را بپو شانند و از یاد ها ببرند بهانه دست و پا می کنند.
اما من از اقای ایوبی و اقای حیدری تعجب می کنم که چرا به دام ان ها می افتند! اقایان محترم لازم نیست که به هر گیری پاسخ بدهید! با هر توپی که به زمین شمامی اندازند که نباید بازی کنید! وقت ارزش دارد ، شما هزار کار با ارزش نکرده دارید. هزار پاسخ نداده به هزار سوال درست و حسابی دارید. ! چرا به هر بی ربطی جواب میدهید.؟
وقتی می گوییم و می نویسیم ( جشنواره فیلم فجر) یعنی داریم در بزرگ داشت فیلم و سینما جشن می گیریم! اصل مطلب که خود فیلم باشد سوغات فرنگ است! بعد اصل مطلب را رها کردند و به فرش قرمز گیر می دهند و شما هم به دام می افتید؟ از شما چنین انتظار نمی رود! همین روزنامه و سایت های اینترنتی که استفاده می کنند تا بهانه جویی ها شان را منتشر کنند هم غربیست! تلفن که از صبح تا شب با ان بهانه جویی هاشان را هماهنگ می کنند غربیست ، موتور سیکلت که مرکب رسمی شان است غربیست. کت و شلوارشان غربیست. اول بروند از این همه غربی بودن تبری بجویند و بعد در مورد فرش قرمز بهانه بگیرند! و از همه مهم تر اینست که یادمان باشد همه این ها ابزار است و ابزار نه خوب است و نه بد! بلکه نحوه ی استفاده ابزار است که بد و خوب را می افریند! بگویید بروند و نحوه خوب استفاده کردن را بیاموزند و ترویج دهند!

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. مسعود
    ۱۰, بهمن, ۱۳۹۴ ۶:۰۷ ب٫ظ

    درود

نظر شما


آخرین ها