تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67700

برزیده گفت: وجود یک دبیرخانه ثابت امکان برگزاری و برنامه‌ریزی بهتر جشنواره فیلم فجر را فراهم می‌کند.

به گزارش سینماسینما، عبدالحسن برزیده کارگردان سینما و تلویزیون٬ درباره چگونگی برگزاری هرچه بهتر جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر نه به یک دبیر ثابت که به یک دبیرخانه ثابت و فعال نیاز دارد.  وجود یک دبیرخانه ثابت امکان برگزاری و برنامه‌ریزی بهتر جشنواره را فراهم می کند.

او افزود: در سال های گذشته، در انتخاب دبیر جشنواره اشکالاتی وجود داشت. گاهی این انتخاب نه از روی شایسته سالاری که بر اساس رفاقت ها و رابطه ها بود.

کارگردان «مزارشریف» تاکید کرد: آن کسی که در راس امور سینمایی قرار می گیرد، باید اهل گفتگو و مشورت، با علم و آگاهی و سواد کافی باشد. چیزی که کمتر دیده شده است. نتیجه این امر قطعا پیشرفت نخواهد بود.

این کارگردان بیان کرد: اگر اتاق فکری شامل نمایندگان صنوف مختلف سینما شکل گیرد، در بزنگاه ها تصمیم های بهتری گرفته می شود. نباید زمام امور سینما را به دست کسانی داد که علم و آگاهی لازم را ندارند و صرفا بر اساس تصمیم گیری شخصی کارها را پیش می برند.

برزیده افزود: متاسفانه از دوستانی که تجربه دارند و مصلحت صنف و سینما را به خوبی می دانند، استفاده نمی کنیم و یک نفر، به تنهایی و بدون در نظر گرفتن عقاید دیگران و مشورت با اهالی فن، کارها را پیش می برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها