تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 183862

انیمیشن «خانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی، برنده بهترین فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فیکا آرژانتین شد.

به گزارش سینماسینما، پویانمایی «خانه» به نویسندگی حامد عزیزی، در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شده است  که به موضوع حفاظت از محیط زیست می‌پردازد و مدت زمان آن یک دقیقه است.

خانه، با نگاه آینده نگرانه و هشدار به انسان‌ها تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده است :«خیلی دور خیلی نزدیک، همه به دنبال بازگشت به اصالت خود هستند و دلشان در خانه آرام می گیرد. از خانه خود محافظت کنیم.»

این انیمیشن محصول سینمای مستقل و تجربی است و تنها نماینده ایران در این فستیوال بود. پخش بین‌المللی پویانمایی خانه را استودیو چهار و هرنان اورتیز بر عهده دارد.

پویانمایی خانه، پیش از این نامزد بهترین انیمیشن کوتاه از فستیوال فیلم مکمینویل امریکا شده است و همچنین جایزه بهترین جلوه‌های بصری آینده نگر را از فستیوال پورتو سزارئو  ایتالیا و جایزه بهترین انیمیشن با نگاه خلاقه به معماری شهری آینده از جشنواره فیلم عجمان امارت و جایزه بهترین فیلم کوتاه (انیمیشن )جشنواره فیلم کودکان CIUDAD Guayana ونزوئلا را کسب کرد.

عوامل ساخت این فیلم انیمیشن که بدون دیالوگ است، عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، جلوه‌های ویژه و انیمیشن و تدوین: حامد عزیزی، صدا گذاری و موسیقی: ایوان (infraction) مجری طرح: استودیو چهار.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

 

آخرین ها