تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151158

پوستر فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری در ایران منتشر شد.

به گزارش سینماسینما این فیلم سینمای دلهره و وحشت با بازی شهاب حسینی از ششم اسفندماه در دو سرگروه مگامال و هنر و تجربه به اکران درمی‌آید. پیش از این از ۲۹ ژانویه، اکران بین المللی فیلم، با اکران در سینما‌های آمریکا آغاز شد.

«آن شب» اولین فیلم تولید شده ایرانی در آمریکا ست که با دریافت مجوز نمایش از ایران، بصورت همزمان در دو کشور اکران می شود.
فیلم آن شب به تازگی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.

این فیلم معمایی به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز محصول سال ۲۰۱۹ است. داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز راز‌های درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می‌برند. در این فیلم جورج مگوایر نیز به‌عنوان بازیگر نیز حضور دارد.

فیلم «آن شب» محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به ‎الکس بروتو، جفری الارد(سرمایه‌گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس») و شریل استارولاکیس (فیلم «نگهبان شب») اشاره کرد. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی شهروند قانونی (دارندگان گرین کارت یا ایرانی آمریکایی‌های متولد آمریکا) به کار گرفته شده‌اند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها