تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 143872

فیلم «آن شب» اولین حضور بین المللی خود را با جشنواره سیتجز اسپانیا آغاز کرد. این در حالی است که شرکت پرمییر انترتینمنت گروپ فروش بین المللى فیلم «آن شب» را قبل از اولین نمایش بین المللى آن در این جشنواره برعهده گرفت.

به گزارش سینماسینما، جشنواره بین المللى فیلم فانتزى سیتجز، مهمترین جشنواره فیلمهاى ژانر وحشت در جهان است که ضمن ارائه بیان هنرى، بیشترین توجه رسانه اى را در کاتالونیا نیز به خود اختصاص می دهد و محلی برای ارائه و نمایش فیلم هاى فانتزى و ترسناک از سراسر جهان است. سیتجز به عنوان جشنواره درجه یک فیلم هاى فانتزى و وحشت همواره میزبان بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان سطح بالایى بوده است و «آن شب» در اولین نمایش خود توانسته است توجه منتقدین این جشنواره را به خود جلب کند.

همچنین به گزارش اسکرین دیلی ، شرکت آمریکایى آى اف سى میدنایت در نظر دارد فیلم «آن شب» را با بازى شهاب حسینی در ژانویه ٢٠٢١ پخش کند. «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری و تهیه کنندگی محمد درمنش اولین فیلم مشترک ایران و آمریکا پس از سال ١٩٧٩ است که پروانه نمایش در ایران را دریافت کرده است.
کوروش اهرى داستان زوج جوانى را کارگردانى کرده است که با دختر یک ساله خود هنگام بازگشت از یک میهمانى، شب را در هتلى سپرى می‌کنند و نیرویى آنها را وادار به مواجهه با اسرار پنهانشان می کند.
شهاب حسینى براى اولین بار در فیلمى ساخته شده در آمریکا نقش آفرینى می کند.
جدا از جشنواره فیلم سیتجز که از هشت اکتبر (۱۷ مهر) در اسپانیا آغاز شده، فیلم آن شب در افتتاحیه جشنواره نایت استریم که جشنواره اینترنتى از فیلم هاى ترسناک است و از نهم اکتبر (۱۸ مهر) آغاز شده است، نمایش داده شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها