تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192649

اکران آنلاین فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری در گروه هنر و تجربه و از طریق سایت هاشور آغاز شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری آذرماه سال گذشته در سینماهای هنر و تجربه روی پرده رفت و پس از حدود یکسال اکران آنلاین آن از ۱۸ آذر در سایت هاشور آغاز شد.

فیلم «اینان» در شهر مشهد ساخته شده و داستان عماد یک جوان ۳۰ ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌‌رساند.

علی برادری، الهه جعفری، صبا سهیلی، سپیده آرمان و مرتضی قراغانی به عنوان بازیگران اصلی این فیلم در کنار جمعی از بازیگران سینما و تئاتر خراسان از جمله احمد ریحانه، علیرضا ضیاء چمنی، برات ربانی، شاپور ترکمن سرابی، علیرضا سنایی، محمد جعفرزاده، بهنام ربانی، زهره مرادی، الهه پژوهی، صدیقه چک، کبری شمس، محمود کریمی، محسن کریمی، کیمیا فراهانی، سیده فاطمه وفایی، سیاوش رویین تن، آرنیکا رویین‌تن، غلامرضا پورموسی و علی عسگرزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عنوان و پوستر فیلم «اینان» توسط میدیا واثقی طراحی شده است.

لینک کوتاه

 

آخرین ها