تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76312

شب گذشته اکران مردمی خانه کاغذی، با حضور مهدی پاکدل، تینا پاکروان و مهدی صباغ‌زاده در سینما چارباغ اصفهان برگزار شد.به گزارش سینماسینما، در این اکران که مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفته بود، مهدی صباغ‌زاده از مردم هنردوست اصفهان برای حمایتشان تشکر کرد.
مهدی پاکدل نیز با اشاره به اصلیت اصفهانی اش گفت: من در این اکران خود را میزبان می‌دانم‌ و در این سینما کلی خاطره دارم که البته الان بازسازی شده و مطمئنم در آن به تماشای فیلم‌های عالی خواهید نشست.
تینا پاکروان که در خانه کاغذی ایفا گر نقش سارا ابراهیمی است، با اشاره به این موضوع گفت: سارا ابراهیمی به همراه پدرش در این فیلم روزنامه‌نگارانی هستند که سعی می‌کنند چیزهایی را بیان کنند که به مذاق برخی خوش نیاید، من الان می‌خواهم موضوعی را بیان کنم همانند سارا ابراهیمی و پدرش. امروز در بین ما، مرضیه ابراهیمی نشسته است که قربانی اسیدپاشی اصفهان شده است. ولی با قدرت زندگی می‌کند و نگاهش به حیات الگوی من و بسیاری دیگر است.
کارگردان لس آنجلس تهران ادامه داد: من فکر می کنم هر اتفاقی که در زندگی و اجتماع بیافتد، با هوش و درایت و لبخند می‌شود به جلو رفت.
من همیشه خود را قوی می‌پنداشتم، ولی زمانی که با مرضیه ابراهیمی هم صحبت شدم، دیدم که برای قوی بودن هنوز چیزهایی را باید تجربه کرد و آموخت و کسانی که بد می‌کنند، یاد بگیرند بد نکردن را و کسانی هم بیاموزند پای دیگران ایستادن و زندگی کردن را. این اکران که هم زمان است با تولد فروغ فرخزاد که زنی پیشرو بود، تقدیم میشود به فروغ فرخزاد و دیگر زن پیشرو؛ مرضیه ابراهیمی.

مرضیه ابراهیمی، قربانی اسیدپاشی پاشی اصفهان، نیز با اعلام خوشحالی‌ش در این اکران، گفت: چیزی ندارم که بگویم جز اینکه دیگر نگذارید بسوزیم. دیگر از اینجا به بعد نباشد، بجنگیم برای بهتر شدن، قوی باشیم. ممنونم از همه کسانی که به من انرژی دادند تا اینجا باشم. زندگی در جریان است، هر چیزی که اتفاق بیافتد زندگی ادامه دارد. من هستم، شما هم باشید.
این فیلم سینمایی از هفته گذشته به سرگروهی کورش در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.
‏‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و با هنرمندی ثریا قاسمی و شقایق فراهانی در خانه کاغذی به ایفای نقش می‌پردازند .
تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند. این فیلم سینمایی محصول خانه همایش است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها