تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135263

سینماسینما: حمید نعمت‌الله در تولید تازه‌ترین ساخته خود به مشکلاتی برخورد که باعث توقف روند تولید این فیلم شد. ایرنا در خبری ادعاهایی را در زمینه مسائل مالی قاتل و وحشی مطرح کرده است.

ایرنا نوشت: تازه‌ترین ساخته سینمایی حمید نعمت‌الله کارگردان مجموعه «وضعیت سفید» حالا با تغییر سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده وضعیت کاملا نامعلومی دارد.

حمید نعمت‌الله وقتی تلاش می‌کرد فیلم سینمایی قاتل و وحشی آخرین ساخته خود را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برساند کمتر کسی فکرش را هم می‌کرد که چهار ماه بعد از پایان برگزاری جشنواره هنوز فیلمبرداری این فیلم تمام نشده باشد.

درواقع ماجرای قاتل و وحشی از آنجا شروع شد که محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این فیلم به دلایلی از تولید قاتل وحشی کنار رفت تا عباس نادران به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه کننده جدید وارد پروژه شود.

اما حالا بعد از گذشت چهار ماه برگشت خوردن تمام چک‌های نادران که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی قاتل و وحشی را برعهده گرفته بود، باعث توقف و تعلیق این پروژه شد، به طوری که همچنان این فیلم‌ در وضعیت بلاتکلیف به سر می‌برد.

آخرین شنیده‌های ما نیز حکایت از آن دارد که طی نامه‌ای در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ از طرف معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی پروژه سینمایی قاتل و وحشی تا تعیین تکلیف مالی توقیف خواهد بود.

نادران بعد از انصراف محمدصادق رنجکشان از سرمایه‌گذاری در فیلم سینمایی قاتل و وحشی وارد این پروژه شده و حتی امتیاز تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده گرفت اما هیچ یک از چک‌های این تهیه‌کننده تازه کار نقد نشده است.

طبق بررسی‌ها ما هنوز بازیگران‌ و عوامل پشت دوربین این فیلم هم دستمزد خود را به طور کامل دریافت نکردند و جزو طلبکاران نادران به حساب می‌آیند.

قاتل و وحشی در ژانر جنایی ساخته شده و امین حیایی، لیلا حاتمی، شهرام حقیقت‌دوست، ستاره اسکندری، عزت‌الله رمضانی‌فر، سام نوری و… از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم فرم حضور در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر را نیز پر کرده بود و بیش از ۷۰درصد فیلمبرداری آن انجام شده و تدوین همزمان آن توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام بود که به دلیل مشکلات سرمایه گذار جدید متوفق شد.

قاتل و وحشی سومین همکاری حمید نعمت‌الله با لیلا حاتمی بعد از دو فیلم موفق بی‌پولی و رگ خواب است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها