تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28571

حجت الله ایوبیایوبی، یکی از سخنرانان مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل‌های خانه سینما،گفت: ای کاش میرکریمی قبول می‌کرد رئیس سازمان سینمایی شود.
به گزارش سینماسینما، در این مراسم که در تالار سیف الله داد برگزار شد حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی حضور داشت. ایوبی با ابراز خوشحالی از اینکه بالاخره فرصتی را پیدا کرده‌ است تا بتواند علاقه‌اش را به رضا میرکریمی ابراز کند، گفت: او علاوه بر وجه فرهنگی خود یک مدیر شایسته است و وقتی ایده‌های درخشانش را در کار می‌گوید، می‌گویم ای کاش قبول می‌کرد که رئیس سازمان سینمایی می‌شد.

او با بیان اینکه پذیرفتن مدیریت خانه سینما در دو سالی که جزو سال‌های سخت این نهاد صنفی پس از حاشیه‌های فراوان و با وجود انتظارات بالا، کار سختی بود ادامه داد: او از هرجایی که رد شده و عبور کرده آن‌جا را آباد کرده است و خوشحالم که مشکل فیلم «زادبوم» هم با حوزه هنری حل شده است. البته در این مدت برخی فیلم‌ها را نمی‌فهمم که چرا مشکل داشته‌اند، مثل «زادبوم» و بعضی اتفاقات را هم نمی‌دانم که چرا رخ داده است، مثل خانه سینما که هنوز هم متوجه نشدم چرا باید بسته می‌شد؟!

رئیس سازمان سینمایی با تأکید بر اینکه رضا میرکریمی تودیع نمی‌شود و برای جشنواره جهانی فجر کارهای خوبی را آماده می‌کند اضافه کرد: او بر درهای بسته نمی‌کوبد برخلاف بسیاری از ما که وقتی می‌بینیم که دری قفل دارد باز هم بر آن می‌کوبیم ولی او با متانت و صبر کار را پیش می‌برد و آقای شاهسواری هم با حضورش همین خط و مسیر را به خوبی ادامه خواهد داد، چرا که آرامشی که امروز در سینما می‌بینید مرهون تلاش‌های شخصیت ایشان است.

ایوبی در پایان یک تابلوی نقاشی را به رضا میرکریمی اهدا و خاطرنشان کرد: این تابلو را خودم از یک نمایشگاه خریدم و از آن‌جایی که نام هنرمند آن هم ایوبی است، او همیشه مجبور است که به یاد من باشد.

رضا میرکریمی، منوچهر شاهسواری، مجید مجیدی، احمد مسجدجامعی، ابراهیم مختاری، ابوالحسن داودی، علیرضا شجاع نوری، مسعود رایگان، سعید ابوطالب، علیرضا تابش، روح‌الله حسینی،محمدقاصد اشرفی،بهمن اردلان، بیژن میرباقری،حمید دهقان‌ پور،حیدری خلیلی،سیامک شایقی، کامران ملکی،علی دهکردی سیروس الوند، جهانگیر الماسی و… از حاضران بودند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها