تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۰:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26379

 ایوبیحجت الله ایوبی در بخشی از گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی مذاکراتی که با نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس داشته و اظهارنظرهایی که برخی از آن‌ها درباره‌ی حضور در شورای پروانه‌ی نمایش مطرح کرده بودند، سخن گفت.

او گفت:‌ ما با کمیسیون فرهنگی مجلس همیشه تعامل خوبی داشته‌ و داریم، اما به آن‌ها گفته‌ایم که شورای پروانه نمایش مرجع اصلی برای اکران فیلم است؛ به همین دلیل وقتی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس سه، چهار روز قبل از شروع اکران عمومی فیلم «فروشنده» از من مصرانه خواستند که فیلم را برای ایشان و احتمالاً تعدادی دیگر از نمایندگان نمایش دهم، امتناع کردم و فکر می‌کنم باعث دلخوری‌شان هم شدم.

به گزارش سینما سینما ،ایوبی افزود:آن روز به ایشان گفتم اگر آقای فرهادی بخواهد این کار را انجام بدهد حرفی ندارم، اما من به عنوان رئیس سازمان سینمایی این کار را نمی‌کنم که شما یک فیلم را ببینید و بعد تصمیم بگیرید که اکران بشود یا خیر.

ایوبی  اضافه کرد:‌ البته این را هم گفتم که چهارشنبه (دهم شهریور) فیلم اکران می‌شود و هرجایی بخواهند می‌توانیم اکران ویژه برای آن‌ها بگذاریم. اما نکته‌ی مهم این است که هر تهیه‌کننده‌ای در صورت تمایل خود می‌تواند فیلمش را به هر کسی نشان دهد، ولی من بدون رضایت تهیه‌کننده و برای ممیزی این کار را انجام نمی‌دهم، چون یک مرجع مشخص برای این کار وجود دارد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها