تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86016

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک از پشت صحنه فیلم “سونامی” به کارگردانی میلاد صدرعاملی بازدید کرد.به گزارش سینماسینما، شهنازی در این بازدید، در خصوص فیلم‌هایی که به حوزه ورزشی می‌پردازند گفت:جامعه ورزشی ما نیازمند پرداخت سینمایی بیشتر است. به دلیل اینکه با یک زبان هنری، که زبان لطیفی است، می‌توان نکته های ظریف ورزش را از زبان دوربین بیان کرد.
وی افزود: در ورزش زوایای بسیاری است مثل رقابت، مسابقه، رفاقت و … که قصه‌های بسیاری را می‌‌تواند بیان کند که بر علایق مردم تاثیر بگذارد و به آن‌ها مصایب این حرفه را نشان بدهد، چرا که بیان هنری است که تاثیرگذار است.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ما نیازمند فیلم‌هایی هستیم که به ورزش بپردازد و آن را از جوانب مختلف به تصویر بکشد.در جامعه ما بدون در نظر گرفتن طبقه بندی سنی حرفهای تاثیر گذاری زده می‌شود؛ چرا که از جوان تا سالمند همه به ورزش علاقمند هستند؛ اگر ما بتوانیم با ساخت فیلم‌های ورزشی حقایق، زوایای پنهان و تاثیرات مثبت و منفی آن را نشان دهیم؛ -منفی به معنای این نیست که تاثیر منفی دارد، بلکه به این معناست که حقایق که فاش شوند- می‌توانند حکم دستورالعمل برای مدیران باشند و و مسیر موفقیت هموار تر شود.
این فیلم نخستین ساخته سینمایی میلاد صدرعاملی است که بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، امیرمهدی ژوله، علیرضا ورزنده، امیر شریعت و محمدرضا غفاری در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
“سونامی” به نویسندگی علی اصغری و میلاد صدرعاملی یک درام ورزشی است و به موضوع چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد.
این فیلم سینمایی محصول موسسه فرهنگی ، هنری سبز میلاد فیلم است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها